k ben nu aant fotoshoppen maar k ben er niet zo handig om om van die mooie dingen te maken.
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Nov-03-2002 16:49
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Het logo wat op de TA-shirts staat is op zich wel orginaal, ik kan alleen geen voorbeeld vinden.. Heb de threads over het ontwerp van een logo voor het shirt nog eens doorzocht, maar de links naar de pics werken niet meer
___________________
Nov-03-2002 19:18
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
Location: The Netherlands
we gaan die fucking engelsen wel ff verslaan natuurlijk met ons logo. wat zij kunnen, kunnen wij ook, alleen dan beter.. toch?
welke creatieve geest is photoshop freak?
en wat bedoel jij met ta logo? die kerel die linksboven in de hoek staat?
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Nov-03-2002 19:26
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Miss P heeft een half jaartje geleden T-shirts laten maken voor TA_NL'ers. Daar staat een bepaald logo op.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Nov-03-2002 19:32
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
ik heb dat logo van et shirt nog wel ergens (ik delete nooit wat)... ik zoek et ffies...
edit: gevonde...tis niet van ebste kwaliteit, maar ik had alleen een minilogotje heb et een beetje uitvergroot, maar et idee is duidelijk..kan der altijd nog wat moois van maken
k ben al bezig. is het erg als de kleuren iets anders worden?
beetje zoals in mijn huidige sig.
oranje.. blauw etc
heeft er iemand nog een plaatje van de nederlandse vlag die wappert?
[edit]zie hiernaast in me avatar. het resultaat van 5 minuten spelen met photoshop[/edit]
you like it?
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Last edited by arjoderoon on Nov-03-2002 at 20:32
Nov-03-2002 19:59
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by arjoderoon
you like it?
Nee
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Nov-03-2002 20:45
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location:
hierz wat ik ff gemaakt heb:
Nov-03-2002 20:45
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
Location: The Netherlands
he dies veel cooler ja!
heb je dr problemen mee als ik um gebruik?
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Nov-03-2002 20:49
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by dj_highforce
hierz wat ik ff gemaakt heb:
Deze is wel grappig, nog meer mensen die een beetje handig zijn met photoshop ??