Registered: May 2001
De Claus Herberg de Leeuw uitzending op internet
quote:
Originally posted by @ddicted
"Ook het publiceren van directe links naar deze videofiles is verboden."
Foei
Volgens mij is dit geen directe link, maar goed ik kan me vergissen, in ieder geval had ik al veel over deze uitzending gehoord dus ben hem meteen gaan kijken en bedankt voor de tip! ik heb me echt doodgelachen vooral dat stukje met gordan en replay in het begin is lache en als Paul de Leeuw gaat schilderen
Nov-05-2002 23:06
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Re: De Claus Herberg de Leeuw uitzending op internet
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Volgens mij is dit geen directe link, maar goed ik kan me vergissen, in ieder geval had ik al veel over deze uitzending gehoord dus ben hem meteen gaan kijken en bedankt voor de tip! ik heb me echt doodgelachen vooral dat stukje met gordan en replay in het begin is lache en als Paul de Leeuw gaat schilderen
ik heb naar de website van de NCRV gelinkt. Waar je deze waarschuwing kunt lezen
Registered: Sep 2001
Kvond het stuk met Gordon en Replay wel errug goed (kreeg de trane in me oge) maar de rest vonk tegenvallen....
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
Nov-07-2002 14:25
mansie
tranceaddict
Registered: Aug 2001
De beste stukken waren ook bij Barend en Van Dorp op tv te zien deze week. Maar eh, ik vond er eigenlijk niet eens zoveel aan. Alleen dat Annie de Rooy terug was, was wel geinig. 'k heb Brommmerpech