Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > dit geloof je niet
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
dit geloof je niet

ja hoor het is weer zover, er is weer es ingebroken, en dit keer bij mij.....

versterker (denon, dolby digital) en cd speler PLEITE!!!

ik kom vannacht om een uur of 4 thuis, brand overal licht, ik loop mn slaapkamer in, en ik dacht: goh wat heb ik er weer een zooitje van gemaakt en toen bedacht ik me dat ik gister opgeruimd had.....alles is overhoop gehaald, bureau, kledingkast, zelfs mn bestekla in de woonkamer was doorzocht.
t gekke is alleen, dat er geen sporen van braak zijn, en dat mn tv's computer etc. niet zijn gejat (maar wel de joint die in de asbak lag).

dus ik bel de politie (om 3.45), mn huisgenoots kamer boven was opengebroken, maar k was alleen thuis, en ik had niet de behoefte zelf te gaan kijken of die Q@#$zak nog boven zat.
(4.15) ik bel WEER de politie, maar ik krijg te horen dat t nog wel ff duurt, en dat ik niet moet zeuren.
vervolgens wordt de verbinding verbroken
dus ik word nog pissiger, en bel 112, en nou komt t:

dit is een letterlijke weergave van t gesprek:

-wouter: goedenavond, er is vannacht bij me ingebroken, maar ik weet niet of de dief nog in dit huis rondloopt, en eigenlijk ben ik n beetje bang, maar bij de meldkamer krijg ik te horen dat ik geen prioriteit ben, zou u er een beetje haast mee willen maken?

-agent: meneer ik heb t net van mn collega gehoord, en u moet niet zeuren MAZZEL (klik, tuut tuut tuut)

ben ik nou gek, of worden jullie hier ook verschrikkelijk pissig van?

(oh ja, en ik kan volgende week vrijdag aangifte komen doen, en tot die tijd, is mn bankrekening dus geblokkeerd, en kan ik niets met de verzekering van mn telefoon regelen, want daar heb je n bewijs van aangifte voor nodig).

Old Post Nov-17-2002 14:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
bel je ze weer op en zeg je dat je de inbreker hebt gepakt en dood heb gestoken en dat ze niet meer hoeven komen. Zul je zien hoe snel ze er ineens zijn

Wel gaar zeg, dat er zoveel is gejat

Old Post Nov-17-2002 14:53 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniëlle Addict

Registered: May 2001

tering.. dat is echt bij de beesten afzeg.. waarvoor bestaat die kloterigepolitie nou eigenlijk??

maar by the way woot, waar in groningen woon je ergens? (anders moet ik ook maar snel naar groningen om te kijken of mijn kamer ook niet leeg gehaald is...)

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Nov-17-2002 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Ze hebben het ook zo druk met die laserguns van ze

Old Post Nov-17-2002 16:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Jezus wat idioot zeg..

Je hoort dit steeds meer, al dacht ik dat ze daar buiten de randstad minder last van hadden.. Echt belachelijk.. Lijkt me toch duidelijk dat dit soort dingen aantonen dat er echt is een x wat moet gaan gebeuren met die politie. Echt ongelofelijk..

Old Post Nov-17-2002 16:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

Wat kut voor je dat er bij je is ingebroken Heb je al enig idee hoe ze toch naar binnen zijn gekomen?

Voor m'n veiligheid hoef ik niet in Groningen te gaan wonen begrijp ik. Wat een kutpolitie

Old Post Nov-17-2002 17:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Damn wat gaar, welke wijk van Groningen woon je?

Wil nu eigenlijk meteen naar de Korrewegwijk, kijken of alles nog in me kamer staat :S

Laat even weten hoe het af is gelopen....

Old Post Nov-17-2002 18:42 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

Echt kut dat er is ingebroken man!!!

wat zal de verzekering gaan betalen, ben je bij de postbank of abn verzekerd? ben benieuwd wat die studentenverzekeringen uitkeren.

[offtopic]
btw, aangezien er dus een aantal mensen in Groningen zitten, welke wijken dan precies (en hebbie nog een kamer vrij?)

Ik zit momenteel in Lewenborg (de meest kutte wijk dus), logeer bij kennissen (2,5 mnd alweer)
[/offtopic]

maar echt heeeeeel kut man!!

op zich nog niet eens zo'n slecht idee van Optimus!

Old Post Nov-17-2002 19:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Echt klote voor je hey

En tsja dat verhaal van de politie is natuurlijk een slechte zaak. Gaat steeds verder achteruit tegenwoordig.

Old Post Nov-17-2002 19:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by JunKX
Damn wat gaar, welke wijk van Groningen woon je?

zijstraatje parallel aan het damsterdiep dat uit komt op de turfsingel (gracht)! ik ben een keer bij hem thuisgeweest

dit is klote zeg, je had er wel een geil setje staan ik hoop dat je het goed geregeld hebt met de verzekering!
dat de politie helemaal niets doet, is helemaal bagger, misschien had je mij ff moeten bellen, ik was toch net aan het stappen in de stad en wilde dan wel ff langskomen met een stel kameraden.

quote:

[/offtopic]
Ik zit momenteel in Lewenborg (de meest kutte wijk dus), logeer bij kennissen (2,5 mnd alweer)[/offtopic]

achter in beijum is helemaal kut, wordt je sowieso neergemept als je daar alleen 's avonds rondloopt.

Old Post Nov-17-2002 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Thumbs down

Wat klote Wouter! ben benieuwd hoe dit afloopt voor je?......

Sasha!

Old Post Nov-17-2002 19:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniëlle Addict

woont in helpman. wel relaxed buurtje. alleen jammer dat het nog best end vant zernike weg is en nog redelijk vant centrum (met fiets is makkelijk te doen)en mm ik heb ook best lekker setje in me kamer staan....

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Nov-17-2002 20:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > dit geloof je niet
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Cern Track [Sample Inside] [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAvatar - "Glitter Love" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:35.

Forum Rules: