Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Top 100 DJs : Tiësto vainqueur!!!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001
Thumbs up Top 100 DJs : Tiësto vainqueur!!!

1 Tiesto

2 Sasha
3 John Digweed
4 Paul Van Dyk
5 Armin Van Buuren
6 Paul Oakenfold
7 Judge Jules
8 Carl Cox
9 Ferry Corsten
10 Lee Burridge
11 Danny Tenaglia
12 Danny Howells
13 Steve Lawler
14 Mauro Picotto
15 Sander Kleinenberg

16 Deep Dish
17 Erick Morillo
18 Lisa Lashes
19 Hernan Cattaneo
20 Roger Sanchez
21 Fergie
22 Fatboy Slim
23 Dave Clarke
24 Richie Hawtin
25 Derrick Carter
26 Pete Tong
27 Anne Savage
28 Andy C
29 Marco V
30 Satoshi Tomiie
31 Masters At Work
32 Seb Fontaine
33 Darren Emerson
34 Craig Richards
35 Eddie Halliwell
36 John 'OO' Fleming
37 Nick Warren
38 Dave Seaman
39 James Zabiela
40 Scott Bond
41 Tom Stephan
42 John Kelly
43 Scot Project
44 Terry Francis
45 Lottie
46 Laurent Garnier
47 Guy Ornadel
48 Lisa Pin-Up
49 Anthony Pappa
50 Johan Gielen
51 Dave Lee
52 DJ Marky
53 Andy Farley
54 Yousef
55 Sven Vath
56 Layo & Bushwacka
57 Timo Maas
58 Jeff Mills
59 Matt Hardwick
60 Christopher Lawrence
61 Jimmy Van M
62 Plump DJs
63 Tidy Boys
64 Hype
65 Chris Fortier
66 Norman Jay
67 JFK
68 Bad Boy Bill
69 Danny Rampling
70 Chris Liberator
71 BK
72 X-Press 2
73 Frankie Knuckles
74 Krafty Kuts
75 Umek
76 Tall Paul
77 Mark Farina
78 Ashley Casselle
79 Misstress Barbara
80 Max Graham
81 Tony Humphries
82 Adam Freeland
83 George Acosta
84 Mario Piu
85 David Morales
86 Stanton Warriors
87 Alan Thompson
88 Paul Glazby
89 Gilles Peterson
90 Mr.Scruff
91 Hybrid
92 Dave Pearce
93 Tim Deluxe
94 Zinc
95 Joy Kitikonti
96 Smokin' Jo
97 Grooverider
98 Slam
99 Tom Middleton
100 Dave The Drummer

Old Post Nov-02-2002 09:20 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

Top 100 des DJs LES PLUS MEDIATISÉS je dirais

Old Post Nov-02-2002 09:50  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Moi je dirais Top 100 des Djs préférés des anglais et autres fanas de Progressive... Parce que Tiësto en 1 je veux bien, mais Sasha et Digweed en 2/3, là franchement... . Pis après 6 Paul Oakenfold, 7 Judge Jules, 8 Carl Cox il ressemble à rien ce classement!

Old Post Nov-02-2002 10:30  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Shito
Moi je dirais Top 100 des Djs préférés des anglais et autres fanas de Progressive... Parce que Tiësto en 1 je veux bien, mais Sasha et Digweed en 2/3, là franchement... . Pis après 6 Paul Oakenfold, 7 Judge Jules, 8 Carl Cox il ressemble à rien ce classement!

chui d accord
roger sanchez dans les 20 premiers lol
kan je pense ke gielen est 50eme et marco v 29eme

Old Post Nov-02-2002 15:09  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

Est ce que Mix Mag donne le nombre de votants et leur repartition geographique, on comprendra mieux le sondage ainsi.

Je crois que le classement devrait se faire par le nombre de CD ou vynil vendus, voire le nombre cumule des clubbers ayant assiste a un set de n'importe quelle manifestation (ca c'est un peu plus chaud).

Mais enfin, je trouve ce classement comme etant une pure connerie malsaine. Rien que l'idee d'un classement me depasse...

Old Post Nov-03-2002 08:41  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

Vous etes pas bien , Sasha et Digweed merites parfaitement cette place, c des tueurs !

en tout cas c trop puissant les DJ trance sont loin devant tous les dj techno

Old Post Nov-03-2002 15:23  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E-Trancer
Say what

Registered: Feb 2001

Bien sur bcp de DJs anglais et hollandais qui se produisent bcp en Angleterre, où st les allemands et les suisses ?

Old Post Nov-03-2002 20:30  France
Click Here to See the Profile for E-Trancer Click here to Send E-Trancer a Private Message Add E-Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

quote:
Originally posted by E-Trancer
Bien sur bcp de DJs anglais et hollandais qui se produisent bcp en Angleterre, où st les allemands et les suisses ?

Même constat, ce classement ne reflète pas vraiment ts les goûts, il manque des noms comme Blank & Jones qui sont très populaires!

Old Post Nov-03-2002 21:25 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Lytchix
Même constat, ce classement ne reflète pas vraiment ts les goûts, il manque des noms comme Blank & Jones qui sont très populaires!

Ouais enfin bon Blank & Jones, je sais pas lequel des 2 c' est mais y en a un qui mixe vraiment trop mal...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-03-2002 21:54  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

quote:
Originally posted by stanymi
Ouais enfin bon Blank & Jones, je sais pas lequel des 2 c' est mais y en a un qui mixe vraiment trop mal...

Ouais mais en terme de popularité (et c'est ça qui compte dans le classement), ils ont largement leur place : ils font le tour de monde.

Imagine un peu qu'il y a Joy Kitikonti là-dedans! lol!

Old Post Nov-04-2002 06:27 
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Lytchix
Joy Kitikonti

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-04-2002 07:57  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aghnär
Kystouille owns you

Registered: Nov 2002
Location: If You Do Not Know The Present How Can You Claim To Know The Future

quote:

dis moa k c relatif, parck bon Blank & Jones kan meme !!!

Last edited by Aghnär on Nov-26-2002 at 23:02

Old Post Nov-26-2002 22:52  France
Click Here to See the Profile for Aghnär Click here to Send Aghnär a Private Message Add Aghnär to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Top 100 DJs : Tiësto vainqueur!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Trance Track from End of January 2011 [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMan With No Name - Sly-ed [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:22.

Forum Rules: