|
אילן - מאיזה טראק זה ?
חחחחחחח

יאללה גבר לילה טוב !
ושטויות מחר אתה כבר בביית ...
אצלי מחר המפקדים החליטו להיות נחמדים - אני נפגש עם המדריך השני והקצינה שלי בביית קפה בהרצליה על אזרחי לעשות ישיבת צוות
חחחחחחחחחחח
איזה צבא בית זונות תאמין לי אילן !!!
איזה מזל שיש לי אחלה קצינה תאמין לי (לפעמים לפחות) ועוד היא רצתה
לקחת אותנו ללונה פארק מחר...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|