|
jaha da var allt over....
men bvilket javla drag d va??? fiiii fan va tjysst mjusik oxo =) nara som jag kommer i hag ar tiesto, gielen, jean, Iio, dj scot project mm.. sa javla kul... partade fran typ 23 pa kvallen o ca kl 02 knata vi ner pa stranden som nu var packad med folk ca 8-9000 st var dom... sa df var ratyt maktigt som nan namnde... sa vi stog o dansa till solen gick upp som den gor ungerfar vid 06... sen var jag lite trott.. sa vi gick a la oss med oronpropparna i hogsta hugg... vi bor namligen 20 meter fran en club.... =) sa d ar ganska hog musik nar man ska sova.... na nu ska jag forsoka ata natt....
hare bra // GyLLe
___________________
One Nation TrancE Nation
|