Yo, ik ben nieuw hier. Mijn handle Ornadel, mijn echte naam Jason. Ik kom uit Rotterdam en ben een groot trance fan. Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Wie is jullie favoriete Nederlandse trance DJ?
Nov-25-2002 11:18
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
btw, de titel en de vraag kloppen niet, favoriet en beste zijn niet hetzelfde
Heb je gelijk in. Gaat om favoriet. Wie je het beste vindt, is niet zo belangrijk Maar meestal komt het wel op hetzelfde neer. Neem aan dat de slechtste DJ niet je favoriet is?
Nov-25-2002 11:33
Opti
tranceaddict in jail
waarom staan Jurgen en Jean erin btw... Jurgen zuigt en Jean mag je eigenlijk geen trance dj noemen... Don Diablo snap ik ook niet echt, al kan hij echt alles draaien, maar het bekenste is ie toch van hardhouse.
Nov-25-2002 11:34
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ik heb voor tiesto gekozen omdat zijn platen keuze de laatste tijd me t meeste aanstaat.
Nov-25-2002 11:36
Opti
tranceaddict in jail
hmmm, ben een beetje de poll aan t afkraken zie whehehe. Ik zal mijn mond verder houden
Nov-25-2002 11:37
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Mis eigenlijk een boel andere namen, maar ja.. kan niet alles hebben he? Hou wel van het geluid van Cross, San, Johan Cyber, Emjay, dus dan komt Ton TB het meest in de buurt, maar die heb ik nog niet zovaak gehoord.... dus dan kies ik gewoon voor me all time favo.. TIESTO!!!