Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > HouseNation presents Platinum vanuit mijn ogen! :)
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001
HouseNation presents Platinum vanuit mijn ogen! :)

Hier dan mijn verslagje....

Ik ging op van de zenuwen en na een halve avond ijsberen door de woonkamer maar op eigen houtje in mijn eentje om 0.15 naar P60 toe. Dit omdat mijn chauffeur zo hoorde ik net gewoon het hele feest vergeten was. Hij dacht dat het volgende week pas was! :S:S

Op een gegeven moment rijd ik voor de ingang van de P60 langs zie ik me daar toch een mega rij staan. Toen begon mijn hart nog sneller te kloppen als dat het al deed. Ik mijn auto achter geparkeerd.

Vervolgens loop ik naar de artiesten ingang achter het gebouw. Ik me helemaal suf bellen maar niemand die de bel hoorde binnen! :S Toen kreeg ik het nog benauwder omdat ik mezelf door die rij heen moest walsen.

Eenmaal binnen gekomen en gezien te hebben dat er een goede sfeer hing vielen de zenuwen een beetje van me af. Heel veel mensen die naar me toe kwamen om even met me te praten enzo.

Om half 3 komt de DJ begeleider van Harddrive naar me toe om te vragen of ik een half uurtje eerder wil beginnen omdat de andere DJ niet genoeg platen bij zich heeft. Daar ging ik natuurlijk op in.

Toen was het 3 uur en moest ik mijn eerste plaatje opzetten. Toen waren de zenuwen in ene weer helemaal terug! En dat heeft mijn pakje sigaretten gemerkt ook! Na een paar plaatjes gedraaid te hebben kwam ik lekker in mijn vel te zitten en ging het allemaal lekker. De zenuwen vielen van me af en had de leukste tijd!

Ik heb heel veel complimenten gehad van mensen die ik niet eens kon dat het draaien vet was en dat vette platen aan het draaien was. Er kwamen zelfs mensen naar me toe om hun telefoonnummer te geven. Wat ik ermee moet weet ik niet. Maar het was toch wel leuk!

Toen het tegen half 5 begon te lopen heb ik mijn hardste platen tevoorschijn gehaald om het beuk niveau nog even een stuk omhoog te helpen! Om 4.40 heb ik de plaatjes uitgezet en ben even lekker bij wezen komen. Het was erg geslaagd en vondt het super super tof om te doen!

Ik voel me helemaal thuis achter die tafels!

En speciaal voor Tin heb ik ook The second trip nog even gedraaid! Want die loempia bleef aan mijn kop zeiken! :P

Was echt super!

Zo'n eerste optreden op een eigen feest wat zo goed als uitverkocht was!

Ik ben trots op de mensen die ons hier heel hard bij geholpen hebben en wil ze daar ook heel graag voor bedanken!!!

Thx allemaal voor de hulp en vele support!!!

Groetjes Maikel

Old Post Dec-08-2002 16:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

Na maanden van wachten was het eindelijk zover.... HouseNation vs. Platinum zou komen in de P60 in Amstelveen!

Na het afspreken met New_wave op Schiphol en wat gezworven te hebben daarzo bij de departures zijn we richting de bushalte gegaan om naar Amstelveen te gaan. Wij vroegen nog aan de buschauffeur of zij even ons kon vertellen wanneer wij eruit moesten. Stapten we een halte te laat uit. Blijkbaar wist zij de weg niet in Amstelveen Na wat geloop en kaartkijken in verschillende bushaltes kwamen wij na een kleine 20 minuten rond 23.30 eindelijk aan in de P60.

Nou ja, er stond een groepje mensen (ongeveer 50 man) voor de deur om binnen te komen, maar het schoot niet op want de 10 minuten dat wij er stonden zijn we geen cm verder gekomen. Toen dachten we we bellen Maikel (Yoda_/Dollé) even op, misschien dat hij ons alvast kan binnenloodsen (HouseNation crew ghehe). Neemt die stakker niet op! Wij dus maar in arren moede gewoon weer in de rij aansluiten... waren we net een stukkie binnen, horen we achter ons "Jongens ff opzij, dj komt eraan!" Was t Maikel! Wij gelijk "godver hoer, waarom neem je niet op we staan hier al zolang te wachten Maar ja, de gastenlijst was goed geregeld, er werd grondig (GOED!) gefouilleerd en we waren binnen

Even de boel verkennen en mijn jas ophangen. Toen ik mijn jas ophing hoorde ik al Mauro Picotto - Awesome!!!in de kleine zaal, was blij verrast dat ik dat nummer hoorde op een hardstylefeest Kwam daarna meteen Remy-D tegen met zijn maatje Stefan! Wat een topgasten, heb de hele avond gelachen met hen Op Innercity en Qontact gaan we weer springnichten!!!

Toen maar even de grote zaal opzoeken boven(die ik eerst niet kon vinden want ik dacht dat ie beneden zat... maar beneden zat er dus niks haha )
We liepen naar boven en ik hoorde al gelijk Megamind - Taub (Picotto Mix), t begon al goed. Even weer een trappie omhoog naar het balkon waar wij de zaal van bovenaf konden bekijken. Maaar toen toch maar ff naar beneden op de dansvloer!

Nou heb ik de ballen verstand van hardstyle en ik luister er ook amper naar maar ik herkende toch aardig wat platen ghehehe die Baba draaide We zijn nog af en toe op en neer nar de kleine zaal gegaan waar het een flink stuk rustiger was, maar er wel lekker stevig werd gedraaid. jammer dat daar niet veel mensen aan het dansen waren, maar gewoon stonden te lullen of zaten. MIsschien dat het ook kwam omdat het naast de garderobe/wc was en er allemaal tafels met stoelen stonden

Toen Luna opkwam en zijn eerst plaat erop legde hoorde je het al. Iedereen schreeuwen en zijn handen omhoog, voor hem kwamen vele mensen. Hij begon lekker en de meesten gingen nu echt helemaal los! Wat trouwens opviel was het toch wel jonge (Amstelveense?) publiek wat er liep. Zag een groepje meisjes voor me dansen die mij niet veel ouder van een jaar of 13/14 waren (quote New_wave: "Zij heeft maatje gevulde koek tieten!").

Werd ook nog aardig wat herkend door mensen van Partyflock. Tim deed het maar zo, op mij wijzen en schreeuwen, "Heej, jij bent SuperSjinees!!!" Vond ik niet erg trouwnes, wat moet je anders zeggen als je me herkent? Kwam ook nog Cosmic Gay (geintje) tegen:

"Jij bent Optimus toch?"
"Jij Cosmic Guy?"
"Ja, hoe wist je dat zo in een keer?"

hebben we hem gelijk maar gefelciteerd met de winst van TA-nerd van het jaar

Om 3 uur zou Maikel draaien, hij moest een half uurtje vroeger beginnen dan afgesproken was, want de dj vóór hem had te weinig platen (???) om zijn setje vol te maken. Maakt niks uit, kon hij lekker een half uurtje langer draaien

HIj begon lekker en draaide in het begin Yoda - Definitely (DJ Scot Project Remix), thnx voor dat Maik Voor de rest heb ik geen titels onthouden, (Supersonic DJ ofzo had hij nog gedraaid) hij had in ieder geval een lekker stevig setje in elkaar gedraaid (vooral het laatste stuk was superHARD!), zelfs Tim, een erkend hardstyle-hater kon zijn set wel waarderen Oh ja, Maik had nog Hennes&Cold - The Second Trip (DJ Scot Project Remix) voor me gedraaid (mag ook wel, heb ik 2 weken lang om gezeurd). Toen zijn set was afgelopen een welverdiend applaus van zijn groupies en fans
Nog ff nagebabbeld met Maik en de andere Maikel (of was t Michael?) van HouseNation Als crewlid toch ff meegeluisterd nar de plannen die gaan komen

Na afloop weer ff nagebabbeld bij de bushalte met Maik en Maik (biertje?) en na een bus te hebben gemist de bus daarop gepakt naar Schiphol, waar ik na een paar broodjes gezond en filet americain en melk de trein naar Den Haag kon pakken en rond 8.15 (lekker vroeg thuis!) in mijn bedje lag. T was een topfeest, en volgende keer ben ik er natuurlijk weer bij!

Old Post Dec-08-2002 16:28 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Klinkt allemaal erg gaaf

Hoeveel mensen zijn er nu eigenlijk geweest?
En hoe draaide Luna en Technoboy?

En maiky, ook erg vet voor jou

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-08-2002 19:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Smiley DJ

Maikel draaide super voor zijn eerste x. Echt ga zo door. Luna draaide wel ok heb hem wel beter gehoord. Technoboy niet gehoord want was natuurlijk bij Maikel. Veel gelachen met Tin, Tim en andere konuiten die jullie niet kennen. Liepen ook wel veel rare snuiters rond en dat vond ik wat minder maarja was leuk feest.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Dec-08-2002 19:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Remy D
Maikel draaide super voor zijn eerste x. Echt ga zo door. Luna draaide wel ok heb hem wel beter gehoord. Technoboy niet gehoord want was natuurlijk bij Maikel. Veel gelachen met Tin, Tim en andere konuiten die jullie niet kennen. Liepen ook wel veel rare snuiters rond en dat vond ik wat minder maarja was leuk feest.

Ik heb jou helemaal niet gezien. Nou weet ik ook niet hoe je eruitziet, dus dat kan kloppen, maar toch. Kheb New Wave en Optimus en Mido wel gezien.

Old Post Dec-08-2002 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik heb jou helemaal niet gezien. Nou weet ik ook niet hoe je eruitziet, dus dat kan kloppen, maar toch. Kheb New Wave en Optimus en Mido wel gezien.

Ik heb jou volgens mij wel gezien want jij was toch die lange domme slungel???

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Dec-08-2002 20:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Ik vond het echt een super gezellig feestje!/
Al is het wel niet mijn style, maikel draaide een leuke set!.

Old Post Dec-08-2002 20:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

hebben jullie het nog opgenomen?

een ding begrijp ik alleen niet.... hoe kun je nou op je eigen feest om 00.15 aan komen kakken?!?!?!?
als ik naar ons kijk, ik heb er dan al een hele dag hard werken op zitten!!!!

Old Post Dec-08-2002 21:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
hebben jullie het nog opgenomen?

een ding begrijp ik alleen niet.... hoe kun je nou op je eigen feest om 00.15 aan komen kakken?!?!?!?
als ik naar ons kijk, ik heb er dan al een hele dag hard werken op zitten!!!!

Ik zal het je vertellen.....

Ik wilde vrijdag vroeg naar bed en lekker uitslapen enzo zo dat ik helemaal fris was! Dat kwam er dus niet van....

Ik kreeg visite en was erg gezellig. Toen die mensen naar huis gingen om half 1 's nachts heb ik nog even een baco'tje genomen en ben even achter de computer gaan zitten. Aangezien het toevallig die dag erg gezellig was op het net werd dat ene baco'tje al gauw een halfe fles bacardi.... het gevolg was ook dat ik toen pas om half 7 's ochtends in mijn mand lag..... Ik weet het... Erg stom.

Vervolgens ben ik om half 12 wakker gebeld door DJ Baba waar ik bleef. Vervolgens ben ik naar hem toe gescheurd en zijn we naar P60 gegaan. En hebben daar nog een heleboel werk verricht. We gingen daar om half 7 weg en heb Baba thuis gedropt. En toen was ik pas om 20.00 uur thuis. En ik was super super brak. Eigen schuld dikke bult.

Maar goed ik heb dus thuis een beetje zitten chillen en vooral erg zitten ijsberen door de woonkamer.

Verder zou ik vervoer naar het feest hebben. En die knuppel waar ik dus op zat te wachten dacht dat het feest volgende week pas was en hij had zijn mobiel niet bij zich. Dus ik kon hem ook nog eens niet bereiken.

Dus toen besloot ik om 0.15 maar om er eigen houtje heen te gaan!

Zo zag mijn zaterdag middag er dus ongeveer uit! :P

En nee ik heb het niet opgenomen. Ik was gewoon prompt vanalles vergeten. Zoals een foto toestel enzo! :S Ook weer stom van me!
Maar volgende keer beter!

Old Post Dec-08-2002 22:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

ik vergeet mijn toestel ook altijd hoor. en opnames? da's aan Johan te danken. Vergeet ik ook. Ik vergeet altijd alles. Ben zelfs volgens mij wel eens mijn platen vergeten Valt me nog mee dat ik het feest ZELF niet vergeet

Old Post Dec-09-2002 09:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > HouseNation presents Platinum vanuit mijn ogen! :)
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat minimal/techno/house(?) tune!!!! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMr Sam - "Lyteo" (Original Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:53.

Forum Rules: