Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hur komminucerar alla här ??
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2003
Question Hur komminucerar alla här ??

Hur komminucerar alla här ??
Finns det ngn chat eller kör alla med privata mess ?

Mail me

Old Post Dec-02-2003 17:02  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

vi kommunicerar med hjälp av forumet
TRO DET ELLER EJ

Old Post Dec-02-2003 17:05  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001
Re: Hur komminucerar alla här ??

quote:
Originally posted by mellow pleasure
Hur komminucerar alla här ??
Finns det ngn chat eller kör alla med privata mess ?

What? Forumet såklart!

Flera av oss har varit här sålänge att man har referenser till andra medlemmar som sträcker så långt tillbaka i tiden som nog gör att det kan uppfattas som att vi ha annan kommunikation eftersom "newbiesar" inte kan se den röda tråden i samtalet... men det har att göra med att man suttit här X antal timmar varje dag i ett par år...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-02-2003 17:14  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Re: Re: Hur komminucerar alla här ??

quote:
Originally posted by Aendy
What? Forumet såklart!

Flera av oss har varit här sålänge att man har referenser till andra medlemmar som sträcker så långt tillbaka i tiden som nog gör att det kan uppfattas som att vi ha annan kommunikation eftersom "newbiesar" inte kan se den röda tråden i samtalet... men det har att göra med att man suttit här X antal timmar varje dag i ett par år...

OK då vet jag *s* känner mig som en färsking !!!
Tack för svaren !!!
Tråden kommer försvinna nu det finns så många onödiga i allafall !!

Mail me

Old Post Dec-02-2003 17:18  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Re: Re: Re: Hur komminucerar alla här ??

quote:

Tråden kommer försvinna nu det finns så många onödiga i allafall !!

Det är oxå en sak... det finns (nästan) inga onödiga trådar här. Alla skriver konkreta saker och är det en tråd som inte funkar, ja, då skriver ingen i den alls och därmed försvinner den in i det bortglömda. Därför är det ganska lätt (men tidskrävande) för nybörjare att uppdatera sig om folket på SWETA.

Old Post Dec-02-2003 17:32  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: Re: Re: Re: Hur komminucerar alla här ??

quote:
Originally posted by Aendy
Det är oxå en sak... det finns (nästan) inga onödiga trådar här. Alla skriver konkreta saker och är det en tråd som inte funkar, ja, då skriver ingen i den alls och därmed försvinner den in i det bortglömda. Därför är det ganska lätt (men tidskrävande) för nybörjare att uppdatera sig om folket på SWETA.
Precis... vi brukar också uppmana folk till att ha kreativa poster istället för som på ett ställe jag inte gillar vilket är forumet på trance.nu
Där svarar folk med smileys eller svordomar och så startas det allt för många trådar... många vill starta en tråd för det känns kul men att starta en tråd bara för sakens skull med ett innehåll som kanske är långt från relevant eller intressant så bör man låta bli att starta den... bättre att skapa kvallitet... det vinner vi på i längden... även om man känner man behöver svara på flera personers inlägg så kan man faktiskt göra det i en och samma post för när en tråd springer iväg med allt för många poster har folk svårare för att ta sig in i ämnet och diskussionen... därför vill man inte heller just ha sånna totalt onödiga inlägg... en svår balans gång m,en man får försöka ha lite känsla...

Old Post Dec-02-2003 17:43  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

avsett av forumet kommunicerar jag också via chat.
mest icq men ibland också msn

Old Post Dec-02-2003 17:44  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

exakt... e här på forumet man snackar... blir la typ icq/msn ibland också.. eller ett o annat PM

eller om man e på nån fest så pratar man på RIKTIGT

Old Post Dec-02-2003 18:34  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by dbl

eller om man e på nån fest så pratar man på RIKTIGT

hihihi

Old Post Dec-02-2003 18:39 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict

In my Face !! Sorry att denna tråd kom upp och det var inte för sakens skull utan bara för jag inte visste. Så nu vet jag och detta betyder att om jag kunde skulle tråden tas bort. Men nu kan jag inte detta så den får väl falla i glömska istället. Hoppas ni har över seende med frågan. Svaren har kommit så nu är jag nöjd!
Mvh en skämsig Mellow Pleasure !!

Mail me

Old Post Dec-02-2003 19:45  Sweden
Aendy
Lifeaddict

quote:
In my Face !! Sorry att denna tråd kom upp och det var inte för sakens skull utan bara för jag inte visste. Så nu vet jag och detta betyder att om jag kunde skulle tråden tas bort. Men nu kan jag inte detta så den får väl falla i glömska istället. Hoppas ni har över seende med frågan. Svaren har kommit så nu är jag nöjd!
Mvh en skämsig Mellow Pleasure !!

Öhh... tar du illa upp? Vi försöker inte på något visa sätta dig på plats, inte någonstans har du blivit kritiserad för denna tråden... däremot blev du kritiserad när du började prata om att ta bort den. Läs alla inlägg igen och för guds skull gå inte i taket när vi inte tjafsat med dig... vänta med det till om vi skulle börja tjafsa med dig...

Old Post Dec-02-2003 21:14  Nepal
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

^^
exakt

Old Post Dec-02-2003 21:18  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hur komminucerar alla här ??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback"do you like the beat of this track?" unknown song [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInsignia - "Relevation" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:59.

Forum Rules: