אנחנו מחפשים אנשים שמתגייסים לקורס טיס ב8.1 למי שיש פרטים על אנשים כאלה שיפנו אליי באייסיקיו 34606054 או בטלפונים הרשומים בהזמנה המתגייסים יכנסו בחינם ואילו האחרים יכנסו ב30 שקל.. שתייה במחיר מוזל!
___________________ There's No Other Alternative! http://www.udi-b.com http://www.youtube.com/user/djGoosh
אחיייי תגיד יש לי חבר שהוא מתגייס בתאריך הזה אני יכול לבוא איתו????
quote:Originally posted by itamarsan אחיייי תגיד יש לי חבר שהוא מתגייס בתאריך הזה אני יכול לבוא איתו???? נו זה מה שאני מנסה להגיד לך תפנה אליי באייסיקיו או למספרים שם ושחבר שלך ירשם בצוות ואז הוא יוכל להיכנס חינם
בעעעעע גם ידידה שלי מתגייסת...... אני אגיד לה
___________________ <<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------
תגידו לי את השמות שלהם כי יכול להיות שהם כבר יודעים על זה.. כל המתגייסים מקבלים הזמנות אישיות עם השמות כלומר שמעל הכנפי טיס רשום נגיד "יוסי משה מתגייס" השקעה מטורפת עושים במסיבה הזאת..
הדר חובשי
תוסיף אותי באייסיקיו
איזה יופי זה:P
___________________
אודי, אתה צריך אותי ?
___________________ Never again.
חחח חן אולי תבוא כל פעם שאני אצטרך להתשין תשמור לי על העמדה ענק!
חחח אשכרא אודי אולי הפעם אני אשחק קצת בבאסים ואקפיץ את הקהל הדיג'יי המזמר: אוווו הוווו אוווו הווו הדיג'יי האמיתי הומוווו דבר איתי באייסיקיו אחי אתה יודע שאני צריך אותך (לא אלעד , לא כמו שאני צריך אותך)
quote:Originally posted by DjChook חחח אשכרא אודי אולי הפעם אני אשחק קצת בבאסים ואקפיץ את הקהל הדיג'יי המזמר: אוווו הוווו אוווו הווו הדיג'יי האמיתי הומוווו דבר איתי באייסיקיו אחי אתה יודע שאני צריך אותך (לא אלעד , לא כמו שאני צריך אותך) חחח אוהב אותך אחי!! מה ככה מתי רואים אותך !? #$
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA