Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > **Help Heel Snel!!!!!**
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arj1o1
.

Registered: Sep 2001
**Help Heel Snel!!!!!**

heeft iemand van de vos reynaerde gelezen
ik heb dadelijk schoolexamen, en we hebben de vragen gisteren mogen inzien maar ik kan geen anrtwoord verzinnen op de laatste vraag:

waarom vermoord reynaert iemand uit het volk wel, cuwaert bijvoorbeeld, en iemand van de adel/geestelijkheid niet, die verwond/pest hij alleen maar

help aub

.

Old Post Dec-18-2002 08:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

anders zoek je s in een uittreksel?

http://www.studentsonly.nl/
www. weet ik het.nl

Succes!

Old Post Dec-18-2002 08:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
anders zoek je s in een uittreksel?

http://www.studentsonly.nl/
www. weet ik het.nl

Succes!

ja dank je wel heb er maar iets van gemaakt nu, uitreksels helpen niet zoveel heb ik al meerdere gelezen, onze leraar vraag veel verder dan een uitreksel

.

Old Post Dec-18-2002 11:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Vroeger in mijn tijd LAZEN we de boeken gewoon

Old Post Dec-18-2002 17:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

maar in jou tijd was internet ook nog niet uitgevonden dus kon je geen uittreksels van het internet halen

Old Post Dec-18-2002 18:04 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

En hoe ging het?

Old Post Dec-18-2002 18:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by jploveparade
Vroeger in mijn tijd LAZEN we de boeken gewoon

In mijn tijd deden de meesten dat ook.
Helaas voor hen, want ik ging met één van de betere punten naar huis terwijl ik maar 6 van de 20 boeken had gelezen

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-18-2002 18:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

quote:
Originally posted by Blik
maar in jou tijd was internet ook nog niet uitgevonden dus kon je geen uittreksels van het internet halen

Dat was de tijd van Commodore 64®

Old Post Dec-18-2002 18:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

nou kzal het wel ff uitleggen dan:

ongeveer 20 lessen uitleg gehad:
-uitleg over de middeleeuwen
-leraar vertelt verhaal karel ende elegast (zodat we dat zelf niet hoeven te lezen, voor de mensen die dachten dat ik het boek maar moest lezen )
-leraar vertelt over verhaal ferguut
-leraar vertelt over verhaal vande vos reynaerde

leerlingen krijgen schoolexamen over deze boeiende vertellingen van deze leraar
dag voor schoolexamen mogen de leerlingen het schoolexamen inzien (10 min) en gaat iedereen de vragen heel snel overschrijven en thuis proberen de antwoorden er bij te zoeken. ook mogen we tijden het examen het basisboek over literatuur bij de hand houden en de aantekeningen, dus ook de thuis gemaakte antwoorden
en op deze vraag kon ik dus geen antwoord vinden samen met de andere 50 leerlingen

dus ik dacht misschien zitten hier mensen die me kunnen helpen

hoe het is gegaan: ja de vragen had ik verwacht heb gewoon ingevuld wat ik de dag ervoor had bedacht

zal als ik mijn punt weet het vermelden voor de geinteresseerden

.

Old Post Dec-18-2002 20:16  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

quote:
Dat was de tijd van Commodore 64®

ghehehehe, daar hebbik nog mee gewerkt toen ik op de basisschool in groep 3 zat woordjes en sommetjes....*zucht*

Old Post Dec-18-2002 23:20 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

quote:
Originally posted by Optimus
ghehehehe, daar hebbik nog mee gewerkt toen ik op de basisschool in groep 3 zat woordjes en sommetjes....*zucht*

De tijd van Linda de Mol op Sky Channel, met He-man en de Transformers

Old Post Dec-18-2002 23:30  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
De tijd van Linda de Mol op Sky Channel, met He-man en de Transformers

de DJ Cat show, Wessel van Diepen die een top40programma op Sky Channel presenteerde, Veronica was toen nog een omroep op Nederland 2, RTL4 bestond nog niet eens, Pin Up Club op Veronica:

*wat een mooie tijd toch...*

Old Post Dec-19-2002 01:25 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > **Help Heel Snel!!!!!**
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanyone know the mix? [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhilippe Van Mullen - "The Secret Folder" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:27.

Forum Rules: