Tänkte fixa en tråd för våra nedladdningar. Anledningen till att jag inte kallade tråden "DD" eller nåt sådant är helt enkelt att jag inte ville locka hit folk från andra sektioner. Av samma anledning så ska den nog inte sättas sticky heller...
Nåja
Den första låten som ges till allmän (allmän för svenska TA iaf ) nedladdning är
En låt som jag tycker är lysnade, och som inte speciellt många känner till...
Skriv gärna vad ni tycker (om låten, om tråden och om hastigheten ni fick mot mig), och sätt gärna upp egna nedladdningar
Endast låtar med länk till låt i stannar i mer än 2 dagar ungefär. Detta för att hålla tråden kort. Du ska själv ta bort ditt inlägg om länken är död. Tack - mindshooter
Last edited by mindshooter on Apr-17-2002 at 07:05
Mar-31-2002 19:14
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Inte visste jag att du hade en ftp Reveal........
Här kommer en låt från mig iaf......
Jag gillar den låt skarpt......Tror inte att någon release grupp har släppt denna än...Fick en rip av Az som var vänlig å rippa den åt mig.....
Nice one, detta får en att komma ihåg gammla godingar från 90 talet, den har ett visst sound som många hade då, förmodar att denna är en gammal i ny remix , tackar för denna och dom andra
quote:
Originally posted by reveal
Eftersom jag just skrivit en tenta i digitalteknik, och dessutom tror att jag klarade den, så erbjuder jag idag en extra fin nedladdning
max 2 nedladdningar på en gång, och den är bara uppe idag
[edit] identifiera sista låten till mig är ni snälla [/edit]
Fan denna missa jag... men reveal du har ju ett konto på min ftp så du får heeemskt gärna ladda upp den Eller nån som han få den... please
Reveal nämde Amara - Pulse i en annan thread så jag gjorde en DD länk där och lägger ut den här också för den som inte har den Amara - Pulse (Original Mix)