Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Död Åt Dem
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
Död Åt Dem

Arghhh att de aldrig kan lämna saker och ting ifred,

Kom tillbaks från jobbet, tittar bort där jag brukar ställa min cykel.. tror Ni inte något %&%#%#% "¤"#4"#¤ %"%"#%#"%" förmodligen hipphoppslyssnande äckel har snott cykeln. Min underbara militärcykel med handtag för trappbärning som jag köpte i Januari.

Hehe, men ett gott skratt kan man nog få ändå... jag hade tänkt och lämna in cykeln väldigt snart för en _VIKTIG_ skruv till bakhjulet hade en benägenhet att skaka loss har jag märkt senaste dagarna.. när den släpper så...

well...

&

Old Post Jul-03-2004 04:31  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Shit mannen ! Du har Sthlmare på besök i stan

Föresten... vad var de för jävla cyckel... när den där skruven lossnar (som du måste lämna in för att få åtrdragen Mr Bitch) så kommer den alltså flyga ut över havet i stora cirklar likt en raket... Fan... En sån cyckel vill jag ha... fast å andra sidan... får man ett par piskrapp på ryggen så e ju inte de lika kul...

Old Post Jul-03-2004 07:09  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Shit mannen ! Du har Sthlmare på besök i stan

Föresten... vad var de för jävla cyckel... när den där skruven lossnar (som du måste lämna in för att få åtrdragen Mr Bitch) så kommer den alltså flyga ut över havet i stora cirklar likt en raket... Fan... En sån cyckel vill jag ha... fast å andra sidan... får man ett par piskrapp på ryggen så e ju inte de lika kul...

ett par piskrapp kan ju vara trevligt... faaaast inte på det sättet kanske

Old Post Jul-03-2004 10:31  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

hehe i holland är det så att jag aldrig tar min cykel in i staden.
om jag tar den lämnar jag den bara i trädgården bakom huset av nån jag känner. aldrig i offentliga ställer alltså

de flesta här har två olika cykel, en gammal och en ny. om gammla cyklen försviner 'lånar' de en annan från 'cykelparkeringen' hehe
eller man går till Amsterdam o köper en cykel för 10 lr 20€ från en junk.

Old Post Jul-03-2004 11:33  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Såg ett program på Discovery Channel Travel där en kille var i Amsterdam... Då berättade han att det finns ca.500'000 cycklar i Amsterdam & det stjäls ca. 1'000'000 om året...

I samma program blev killen rånad på Red-Light district...

Old Post Jul-03-2004 11:56  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

jag kan säga att siffrorna är korrekt

Old Post Jul-03-2004 12:06  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Såg ett program på Discovery Channel Travel där en kille var i Amsterdam... Då berättade han att det finns ca.500'000 cycklar i Amsterdam & det stjäls ca. 1'000'000 om året...

I samma program blev killen rånad på Red-Light district...

Såg också det programmet...

Borde det inte vara en idé att ha ett antal cyklar som man FÅR LOV att ta, bara man ställer dem på vissa utmarkerade ställen? Hade varit grymt smidigt tror jag...

Old Post Jul-03-2004 14:59 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002
Re: Död Åt Dem

quote:
Originally posted by sipowitz
förmodligen hipphoppslyssnande äckel har snott cykeln.

Jag vet hur det känns..Nåt pucko snodde min grymma Specialized för ett tag sen

Old Post Jul-03-2004 16:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by reveal
Såg också det programmet...

Borde det inte vara en idé att ha ett antal cyklar som man FÅR LOV att ta, bara man ställer dem på vissa utmarkerade ställen? Hade varit grymt smidigt tror jag...

det funkar inte för att holländare är för asocialt; allt som är inte deras egen sak behandlar dem som skit.
alltså de 1000 'vita cykel' som kommunen har försökt att låna ut gratis blev kört total sönder i mindre än 3 månader.

Old Post Jul-03-2004 17:06  United Kingdom
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

jag skulle nästan betala någon för att sno min cykel. den är så rostig och skitig, och ovanpå allt så har den punktering där bak, men jag pallar inte fixa det helt enkelt

Old Post Jul-03-2004 17:44  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by CJ InterCity
jag skulle nästan betala någon för att sno min cykel. den är så rostig och skitig, och ovanpå allt så har den punktering där bak, men jag pallar inte fixa det helt enkelt

Jag ställer upp

Old Post Jul-03-2004 18:55 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

måste bara säga..

jag är en hiphoplyssnande "äckel" och tycker det är lite skev stil att skriva sådant, även om man är lack (förståeligt)

synd med cykeln, vardagsmat här borta. därför köper man ingen cykel och går eller åker buss

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Jul-04-2004 00:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Död Åt Dem
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJan Van Biesen - I Love Techno 2003 DVD [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMac Zimms - "L'annonce Des Couleurs" (Freak Remix ) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:00.

Forum Rules: