|
מה שהרבה אנשים לא מבינים זה את הנוחות שבהקלטת
MD
כאילו , אתה יכול כל החיים שלך להסתובב
לשמוע משהו שבא לך מכל מקור, ולהקליט אותו
ממישהו אחר, מהטלויזיה, ממחשבים, ממערכות, מדיסקוטקים
(מדי פעם חחח)
זה פשוט מושלם
לעומת זאת יש לך נגן שאתה תקוע איתו והוא לא ממש נייד, למה אתה יכול להשתמש בו רק במחשב שלך...
מה שכן גם שלדעתי בעתיד הקרוב אנחנו נראה את הנגנים האלה נעלמים בגלל זכויות יוצרים
כמו למשל הנגן של אורן, המכשיר הזה של סוני
התוכנה שהוא בא איתה היא נגד פירטיות, ככה שהשירים מקודדים שאי אפשר להקליט אותם מהמכשיר למחשב אחר חוץ מהמחשב ששמו אותו עליהם
יעני זה סתם מעצבן...
קיצור
אני הייתי הולך עם ה
NETMD
___________________
Never again.
|