Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad händer på nyårsafton??
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

Är det bara jag som inte har en aning om vad man ska göra på nyårsafton?? nån som har tips om typ vart ni ska gå eller om det finns nått bra att göra i sthlm/uppsala

Old Post Dec-30-2002 13:07 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

skall först hem på middag hos en och sen drar vi in till stan så vi e där vid 12 slaget.. kollar på fyrverkerier och så så festar vi la.

blir nog roligt, hoppas jag.
det värsta e bara att se reaktionerna från polarna med min nya skjorta som jag köpte i går... en svart lite genomskinlig skjorta med nått typ av mönster eller nått gjort av glitter
skrynklig e den också såklart

den e inte så farlig som det låter... frågan e bara vad jag skall ha för byxor :/

Old Post Dec-30-2002 13:46  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Smiling Frog

Dra till en kompis på fest....blir typ alltid så

Old Post Dec-30-2002 13:47 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by dbl
skall först hem på middag hos en och sen drar vi in till stan så vi e där vid 12 slaget.. kollar på fyrverkerier och så så festar vi la.

blir nog roligt, hoppas jag.
det värsta e bara att se reaktionerna från polarna med min nya skjorta som jag köpte i går... en svart lite genomskinlig skjorta med nått typ av mönster eller nått gjort av glitter
skrynklig e den också såklart

den e inte så farlig som det låter... frågan e bara vad jag skall ha för byxor :/

Låter som en rätt okej skjorta, så länge den inte blir för bögig. Men du måste väl ändå ha något under skjortan? alt. varm jacka

för mig blir det nog kostymbrallor och en vit (skrynklig skjorta) eller en annan vit med blårutigt mönster på

Självklara valet ikväll i Stockholm är (för mig men inte för mina tråkiga kompisar, argh) Munchenbryggeriet. Sitter just nu med flyerna i handen och tycker synd om mig själv att missa denna grej... förutom att de tar dit världskända DJS så har de champagne bar, laser show, andra visuela effekter, div dekorationer, hoppborg!! sådan där rolig uppblåsbar hoppborg man alltid hoppade i som liten och ett spel center om man vill softa lite och gliva av dansgolvet (vem vill det igentligen?)

glömde jag att nämna de har en av stans bästa utsikter över Stockholm och vad allt det innebär med fyvärkirer...

Old Post Dec-30-2002 14:51  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

softa med rockets, har ju ingenstans att spela så...är ju tungt mobbad.

Old Post Dec-30-2002 14:55 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Qontact - HMH Amsterdam.
tillsammans med Glorie

Old Post Dec-30-2002 15:11  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

troligtvis chilla hemma....finns inga fester nånstans verkar det som....blir väl å dega med musiken som vanligt...kanske dra in till stan å kolla fyrverkerierna om jag orkar

nyår är överskattat!!!

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-30-2002 20:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by AC.
Låter som en rätt okej skjorta, så länge den inte blir för bögig. Men du måste väl ändå ha något under skjortan? alt. varm jacka

för mig blir det nog kostymbrallor och en vit (skrynklig skjorta) eller en annan vit med blårutigt mönster på

Självklara valet ikväll i Stockholm är (för mig men inte för mina tråkiga kompisar, argh) Munchenbryggeriet. Sitter just nu med flyerna i handen och tycker synd om mig själv att missa denna grej... förutom att de tar dit världskända DJS så har de champagne bar, laser show, andra visuela effekter, div dekorationer, hoppborg!! sådan där rolig uppblåsbar hoppborg man alltid hoppade i som liten och ett spel center om man vill softa lite och gliva av dansgolvet (vem vill det igentligen?)

glömde jag att nämna de har en av stans bästa utsikter över Stockholm och vad allt det innebär med fyvärkirer...

jo, den e helt ok... var lite orolig för bögigheten av den först så jag sket i att prova den, men då jag inte hitta något annat så tänkte jag att, va fan.. kan ju alltid prova och den var hel grym

har ett par kostymbrallor, men jag tror inte det blir dem.. blir nog ett par blåa jeans istället.... känner på mig att det blir lite varmare också när man e ute.....

jo, nått har jag väl kanske under den... beror på om jag hittar nått, men det gör jag nog... tänkte först haft en vit t-shirt, men den verkar vara lite genom skinnlig så jag får se vad jag hittar på..

så du har också tråkiga kompisar.. livet suger ibland

fast dem e ju fortfarande trevlig, men ändå

Old Post Dec-30-2002 21:08  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Talking

snygg sig dbl !!!

vi e pa qontact i holland....har ja sagt det tillrackligt eller__????
\
ahhhh

det e grymt...onskar att alla var har istallet!!!!
\

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-01-2003 00:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by Glorie
snygg sig dbl !!!

vi e pa qontact i holland....har ja sagt det tillrackligt eller__????
\
ahhhh

det e grymt...onskar att alla var har istallet!!!!
\

jag kommer fan ner nästa år...de e en sak som e säker

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-01-2003 01:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Drunk

at the moment rank1 is playing!!!!!

we miss you vizay!!!!!!

from scul and glorie

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-01-2003 03:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Glorie
at the moment rank1 is playing!!!!!

men

orättvist!

Old Post Jan-01-2003 04:25 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vad händer på nyårsafton??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackone more track id [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDanny C - "The Twist" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:42.

Forum Rules: