De tijd is weer aangekomen dat er weer kerstpakketten worden uitgedeeld. Ik zou wel willen weten of je tevreden bent met je kerstpakket en wat er bij jou in zit.
Ik ben redelijk tevreden. Ik werk als een partimer in een supermarkt. Dus ik had er niet veel van verwacht.
Mijn inhoud:
- Glazen Schaakset
- stripboek van suske en wiske
- bon voor 25 euro aan boodschappen te doen bij de Dekamarkt
- kerststol
- Flesje coca cola
- Flesje extran
- Popcorn
- Chips
- Chupa chups
- Chocolade repen
- M&M en bisc
- Pim's
Dan weet ik ook wat ik in mijn kerstpakket krijg!!!
Dekamarkt rulez!!!
Ik mis alleen een flesje wijn..., dat bierpakket vorig jaar was ook wel fun
Dec-17-2002 09:32
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
Ik heb er nog geen gekregen, ik hoop dat ik hem binnenkort krijg,
Vorig jaar heb ik er een gehad zat veel drank enzo in. Niet verkeerd natuurlijk
___________________
Dec-17-2002 12:11
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Ik had zo'n italiaans getint pakket
Wel lachen dat ik met mijn 8 uurtjes in de maand contract gewoon net zoveel heb gekregen als de mensen die 50 uur per week werken
Ik had:
trappistenbier
Grote fles Spaghettisaus
Fles appelsap
Lekker wit wijntje uut sud-afrika
toastjes
zak snoep
snijblok met mes
5 delige spaghettiset
allemaal kleine potjes met kruidenboter,mosterd e.d
Grote zak popcorn
Mini fm radio (wat ik ermee moet??)
Oude geraspte kaas
pasta
krakelingets
sardientjes
kaaskoekjes
mini aardbeienplantje
en nog wat andere dingen, wel leuk zo'n pakket hebben ze laten samenstellen bij de makro geloof ik. Ach ja is mooi voor bij de belasting krijgen ze weet ik niet hoeveel geld terug.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Dec-17-2002 12:15
[SigneT]
tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Apeldoorn
Ik werk bij c1000 maar wij als vulploeg zijnde krijgen geld in plaats van een kerstpakket , het bedrag is iets van 25 a 30 euro €
vind ik opzich wel beter dan een kerstpakket...met allemaal zooi erin waar van je soms de helft niet lust
Dec-17-2002 12:21
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
quote:
en nog wat andere dingen, wel leuk zo'n pakket hebben ze laten samenstellen bij de makro geloof ik. Ach ja is mooi voor bij de belasting krijgen ze weet ik niet hoeveel geld terug.
een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. foei!
heb een schaak/trictrac spel in de vorm van een tafeltje met flesje wijn, knabbels, pate en camembert. toch leuk
Dec-17-2002 12:32
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ik kreeg hele catalogus met allemaal dingen die je kon kiezen. Heel leuk idee, ik heb echter voor de 60 of 65 € gekozen, omdat me dat toch wat beter uitkomt dan een tosti-ijzer
ciao!
Dec-17-2002 12:34
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ik krijg een Infrarode Headphone van Philips & een verzorgingspakket van één of ander vaag duur merk. En toen had ik nog 1 punt over en heb ik een bollensteker voor gehaald
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-17-2002 12:34
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam
Ik werk bij 's lands grootste kruidenier.......
Een flensjes pan
Flensjes meel/poeder
Bon bons
Schoudertas
Granberrie sap
Pate
En de rest ben ik vergeten........
Vond het niet echt veel, maar m'n ouders waren er blij mee
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik krijg een Infrarode Headphone van Philips & een verzorgingspakket van één of ander vaag duur merk. En toen had ik nog 1 punt over en heb ik een bollensteker voor gehaald
lol ik dacht dat wij niet meer bij dezelfde hotelketen zaten?
wel dezelfde acties dus
Dec-17-2002 13:21
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
noppes
Dec-17-2002 13:23
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by New Wave
noppes
mwuhahahaa kneus!
Had je maar postbode moeten blijven!
In mijn uberptt pakket (waarmee het echt fucking moeilijk was om mee naar huis te fietsen) zat:
Een vlieger
Een strandtent
Een mini-fm radio (ruilen Magrec?)
Een fles wijn uit Culemborg, Zuid Afrika
Een pak chocokoekies
Vruchtensap
Ontbijtkoekrepen
Smeerroomkaas (best wel lekker eigenlijk)
Snoepies
Zak chips
Chocosticks
Kaaskoekjes
Potje tomatenpureesmurrie