Voor de liefhebbers van zweverige Progressive...luister eens naar de nieuwe Renaissence cd van Dave Seaman (desire)
Vind het persoonlijk de beste cd die de afgelopen tijd is uitgekomen...!!
Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.
May-14-2001 13:44
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
ik zal hem es bij de plaatselijke free record shop beluisteren
May-14-2001 15:35
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Wie??? Dave Seaman??? Is dat niet de keeper van Arsenal???
May-15-2001 00:53
Opti
tranceaddict in jail
Voordat ik iedereen over me heen krijg, mensen, dat was NIET serieus bedoeld!!!
May-15-2001 00:55
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Optimus Trance Wie??? Dave Seaman??? Is dat niet de keeper van Arsenal???
Hehe ik zweer je dat dat mijn eerste gedachte ook was, maar ik d8 dan krijg je weer zoveel commentaar. Lol
Laterz
May-15-2001 06:58
Bouma-Bros
Global Clubbing
Jongens, jongens....waar is jullie kennis????
DAVE SEAMAN is één van DE Engelse progressive/trance dj's...draait in Cream, Gatecrasher, Renaissance en heeft zijn eigen reeks bij Global Undderground, of ie ook kan keepen dat weet ik niet
May-15-2001 14:01
magrec
Kleinenberg addict
DRAAIDE BRUUTJES OP INNERCITY!!!!!!!!!!!
May-15-2001 14:04
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by Bouma-Bros Jongens, jongens....waar is jullie kennis????
DAVE SEAMAN is één van DE Engelse progressive/trance dj's...draait in Cream, Gatecrasher, Renaissance en heeft zijn eigen reeks bij Global Undderground, of ie ook kan keepen dat weet ik niet
Was maar een geintje hoor
Misschien leidt ie wel een dubbelleven...op zaterdagmiddag keepen en in de avond draaien
May-15-2001 14:14
Cold
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2000
HUH?
WTF is Dave Seamen??? Is dat net zo een gast als Seb Fontaine??? die vonden jullie ook zo goed maar viel ZWAAR tegen op Qontact.
hmm seb zou wel draaien op innercity niet komen opdagen alleen .
Volgens mij kun je fontaine en seaman wel beetje vergelijken.
May-15-2001 18:13
Bouma-Bros
Global Clubbing
Smaken verschillen....Seb Fontaine vind ik een topper, dat ie op contact zo vroeg moest draaien sloeg natuurlijk ook nergens op, kan die moeilijk het dak eraf blazen...
Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.
May-15-2001 19:45
Remy D
Oranje!!!!
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Bouma-Bros Smaken verschillen....Seb Fontaine vind ik een topper, dat ie op contact zo vroeg moest draaien sloeg natuurlijk ook nergens op, kan die moeilijk het dak eraf blazen...
Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.
Dat vind ik gelul, de tijd moet geen rol spelen. Hij moet gewoon draaien, daar word hij voor betaald. Tiesto draaide ook vroeg op DD en die set was toch stukken beter dan Qontact.