Top 10 Bästa låtarna detta året
Top 10 Bästa låtar 2002
För mig så har tranceåret varit väldigt bra det har kommit mycket sköna låtar men inget år går vell upp mot 1999. Men det känns som om trance'n går i rätt riktning det var på väg utför ett tag tyckte jag.
Dom som överraskat mig mest detta året är HIver&Hammer som under året gjort många sköna remixar.Katana började året mycket starkt med många sköna låtar och sen mark norman som körde vidare med samma härliga ljud underbart.Flutlicht som jag hade vänatat mig skulle göra många sköna låtar tycker jag inte lyckades nått vidare ,jag tycker allt låtar likadant och det känns inte som det blir nått vettigt av det fast nån skön låt släpptes ju och det blev inte the fall den gillade jag inte alls.Jag tycker denna höll bäst klass av dom Dream - Get Over (Flutlicht Dub Club Mix)detta året.Tiesto har inte imponerat nått tycker jag fast mixen på sothern sun blev ju helt underbar en av dom bästa låtarna för mig detta året helt underbar så när han vill så gör han fina låtar 
Armin har gjort destu mer bra låtar och hans låt val i live sets'en har varit underbara ,och ferry har gjort en del bra fast inget höjdar år för corsten detta året. Ligaya blev vell sådär och hans mixar under året har inte imponerat på mig.Hemstock And Jennings kom från ingenstans och gjorde succ'e med många storslagna låtar.
Och Signum som kommit tillbaka och gjort sköna låtar.
Men om man ser på året så är det kul att så många nya okända artister har gått fram och gjort Succ'e det har varit ett kanon år !! nu får vi hoppas att 2003 blir ännu bättre och vi får njuta av härlig trance 
Top 10 Bästa låtarna detta året har inte varit lätt att utse det har kommit mängder med sköna låtar men här är den. Och jag glömde säkert hur många bra låtar som helst
1.Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
2.Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix)
3.Hiver & Hammer Feat Javah - 5 Million Miles (A Side Mix)
4.Sun Decade - Im Alone (Mirco De Govia Vocal Mix)
5.Signum - Second Wave
6.Cosmicman - Krystal Dreams
7.Mark Norman - Total Seduction
8.Signum Feat Katana - Third Dimension (Original Mix)
9.Dj Tiesto - In My Memory (Gabriel And Dresden Elephant Memory Vocal)
10.Armin Van Buuren Feat Ray Wilson - Yet Another Day (Armin's Dub Mix)
GOTT NYTT ÅR på er !!