Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > klonen/kloneren
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002
Hello! klonen/kloneren

naar aanleiding van dit bericht:

quote:
Eerste gekloonde baby heet Eve

In de Verenigde Staten is op tweede kerstdag de eerste gekloonde mens ter wereld gekomen, een meisje dat Eve is genoemd. Dat zegt de Franse wetenschapper Brigitte Boisselier namens de Raelian-sekte.

vraag ik me af hoe jullie tegenover klonen staan...
niet op mensen, wel op dieren?
of beide wel, beide niet?

vraag het me af, ben benieuwd

Old Post Dec-29-2002 02:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Klonen? Bah! Gewoon lekker de natuur zijn werk laten gaan

Old Post Dec-29-2002 02:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Klonen is een gecompliceerde kwestie.
Opzich ben ik er zwaar tegen, maar van de andere kant, kan het de artsen/onderzoekers veel helpen bij het ontwikkelen van betere medicijnen dan we nu hebben.

Als ik moet kiezen: ja of nee
dan is nee, omdat ik in de natuur geloof en klonen is alles behalve de natuur zijn gang laten gaan.

Toch zijn wij een onderdeel van de natuur en wij zijn zo slim dat we de natuur na kunnen bootsen, tja, mischien is het dan toch de natuur.

Maar toch
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-29-2002 03:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

hangt er vanaf van welk persoon

2 armin's is natuurlijk niet verkeerd;-)

Old Post Dec-29-2002 11:24 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniėlle Addict

Registered: May 2001

nee het is gewoon eng. gaan we alleen bepaalde figuren klonen. stel je voor dat saddam dat zou doen.....
stel dat er een nieuwe hitler zou komen. dat is gewoon veeeeel te link.
nee. niet doen. weg ermee

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Dec-29-2002 11:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Tegen, is gewoon niet goed.

Old Post Dec-29-2002 13:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by arjoderoon
nee het is gewoon eng. gaan we alleen bepaalde figuren klonen. stel je voor dat saddam dat zou doen.....
stel dat er een nieuwe hitler zou komen. dat is gewoon veeeeel te link.
nee. niet doen. weg ermee

Het klonen van een Hitler-type wil niet zeggen dat er daardoor allemaal (dezelfde) ellende komt. De omgevingssituatie etc., of hoe je t ook noemt, heeft r zeeer veel mee te maken. Als je Hitler nu zou klonen zou dr echt geen WO3 komen of zo. Wrschnlk zou het gewoon opgroeien tot een normaal ventje (denk ik).

Maar goed klonen dus... Nee, ben tegen t klonen van hele individuen. Maar als t mogelyk is om alleen bepaalde delen van het lichaam of zo te klonen, dat zou wel handig zyn! 'reserve-onderdelen' voor de medische wereld. je weet wel, voor mensen die er slecht aan toe zyn en die transplantatie nodig hebben.

Old Post Dec-29-2002 14:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mantisnl
luuk maes

Registered: Jul 2001

hmm ik vin t best ok als ze bepaalde organen klonen(wat ze al doen), daar kun je veel mensenlevens mee redden, maar om nou hele mensen te klonen, ik snap het nut daar niet echt van je moet je eens voorstellen, dat je zo als baby geboren wordt, je bent nog een kind, en dan kom je erachter dat je precies hetzelfde eruit ziet als je moeder ofzo, dat is toch niet leuk meer

Old Post Dec-29-2002 14:37 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Boys of Brazil gelezen, Apoptosis?

Ach ja, eerst maar zien of het werkelijk een gekloonde baby is hoor. 95% van alle experimenten met het klonen van dieren mislukten (dood geboren of met allerlei misvormingen) meen ik.

Maar op een gegeven moment zullen we er toch echt aan moeten geloven en zullen er gekloonde mensen (in wat voor vorm dan ook)rondlopen. Wat mij betreft niet echt een goed vooruitzicht, ik vind het niet zo nodig.

Old Post Dec-29-2002 14:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Zoals in eerdere reply's al staat lukt het lang niet altijd en het klonen van mini hitlertjes lijkt me ook bull. Dus van mij mogen ze wel hun gang gaan met dat klonen als er maar goed word gekeken naar de reden van het klonen, en niet genetisch gaan manipuleren.

Old Post Dec-29-2002 15:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

mijn mening trouwens:
ze mogen van mij zoveel organen klonen als ze willen, is alleen maar goed. maar mensen...nee het is juist zo mooi dat ieder mens verschillend is.

en tja, bij dieren...benk nog nie egt uit. als de techniek eenmaal is geperfectioneerd en er kunnen er massa's tegelijk van worden gedupliceerd dan week het niet hoor. ik bedoel dan voor dieren als koeien en varkens, puur voor het vlees.

Old Post Dec-29-2002 15:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Klonen van lichaamsdelen heb ik nietzoveel moeite mee, bv een hart alleen laten groeien kan ook toch? Zo kunnen we een heleboel mensen redden, maar een compleet mens of dier klonen? Nee, je haalt daardoor eigenschappen van mensen weg, ieder mens is uniek.. en dat moeten we fijn zo laten

Old Post Dec-29-2002 15:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > klonen/kloneren
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[Trance] In johan gielen set [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten - "Right Of Way" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:21.

Forum Rules: