הבגרות הולכת וקרבה, ואצלינו היו כבר מגנים.. מי פה עוד ניגש חוץ ממני וברוייטמן? אני קיבלתי במגן 96 ומצאתי אצלה עוד טעות (זה היה 90) ואולי יהיה לי 97 זה לא 100 אבל אני דיי שמח מזה... אהה 4 יח"ל ועם קצת מזל היא תגיש אותי על 100 אז בהצלחה למי שניגש ו... זהו
___________________
4 יחידות היית צריך להגיד טוב אז גם אני ניגש לשפר את ה 3 מתוך ה 5 שלי שקיבלתי 67 בבגרות קיץ שנה שעברה מגן 93 אבל אני לא לומד לזה בגרוש ובמיוחד עכשיו שאני מרגיש חרא (שפעת) אני לא לומד
___________________ Never again.
וואלה אחים שלי שיהיה לכם בהצלחה אנחנו נדפקנו ואת כל החמש אנחנו עושים בסוף השנה אבל חפיף... יהיה טוב... אני מקווה
___________________ .
תיקון טעות: ברוייטמן לא ניגש לבגרות... ברוייטמן פישל במגן בוא נגיד שאני חשבתי שאני אקבל 90 וקיבלתי הרבה מתחת וזה אומר ציון הגשה שהוא לא מקובל עלי אז אני אגש בקיץ להכל ואשפר במהלך השנה *Edit: אני ב5 יח*
___________________ The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy! Build Your Empire
טוב אני סיימתי מ"מ שנה שעברה 3 יחידות על 90 אתם לא יודעים איזה כיף זה יב בלי מ"מ בכל אופן יום ראשון בגרות בספרותתת בעעע
לי יש 4 שעות מתמטיקה ביב תאמין לי זה לא כזה מפריע סעמק אני חולה, אני נראה לי מוותר על החורף לא למדתי תגידו, לפי מה שאתם יודעים בחורף, לוקחים את הציון הגבוה עם עשיתי בקיץ הקודם או שזה בטוח הציון של החורף
quote:Originally posted by DjChook בחורף, לוקחים את הציון הגבוה עם עשיתי בקיץ הקודם או שזה בטוח הציון של החורף א. לא הבנתי את השאלה שלך, אולי פשוט אני עייף ואין לי כוח פשוט ב. אני לא כלכך בטוח שאני יודע את התשובה...
quote:Originally posted by DjChook לי יש 4 שעות מתמטיקה ביב תאמין לי זה לא כזה מפריע סעמק אני חולה, אני נראה לי מוותר על החורף לא למדתי תגידו, לפי מה שאתם יודעים בחורף, לוקחים את הציון הגבוה עם עשיתי בקיץ הקודם או שזה בטוח הציון של החורף נראה לי אין לך מגן... זה דבר אחד ודבר שני תמות!!! אני לומד 7 שעות מתמטיקה... 3 מהם ביום אחד!!
חחחח נמרוד יא מסטול קיצר שאלתי אני עשיתי כבר בגרות שנה שעברה והחורף השנה אני מנסה לשפר לוקחים את הגבוה או פשוט את האחרונה שעשיתי, יעני את החורף רועי, 8 שעות פיסיקה זה בערך כל המערכת שלי
quote:Originally posted by DjChook חחחח נמרוד יא מסטול קיצר שאלתי אני עשיתי כבר בגרות שנה שעברה והחורף השנה אני מנסה לשפר לוקחים את הגבוה או פשוט את האחרונה שעשיתי, יעני את החורף רועי, 8 שעות פיסיקה זה בערך כל המערכת שלי תמות לי יש 7 מתמטיקה עוד 8 בפיזיקה עוד 8 בכימיה עוד 6 בהסטוריה ועוד 5 באנגלית אלה המקצועות הכבדים יש עוד 4 בספרות עוד 2 בספורט ועוד שעת חינוך אחת
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA