WOOOOT !
סוף סוף תאריך שחרור לטראק הענק הזה !!!
מאת הכוכב שמאחורי
THRILLSEEKERS
RAPID EYE
EN-MOTION
ועוד הרבה !
quote:
Originally posted by beatz
Steve answered my mail --- it's gonna be released on 17th of february --- FINALLY !!!!!
!!! this is really a great tune - so hard to find quality tunes nowadays !!!
עוד חודש וחצי !
מה אתם חושבים על הטראק ?
ממי ששמע ?
זה בדיוק הסטייל שאני אוהב - מעיין צ'יל כזה
כמו הטראק האחרון של
LEAMA
בסגנון של
CHICANE - SALTWATER (THRILLSEEKERS REMIX
מה אתם חושבים ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jan-02-2003 18:11
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
יאוווו
אחד הדברים היפים ששמעתי..!
חודש וחצי?! איזה קטע
___________________
Jan-02-2003 18:19
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
וואו אני חייב לשמועעעעעעע
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Jan-02-2003 18:42
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
וואו אני חייב לשמועעעעעעע
אחי יש רדיו ריפ באיכות טובה מאוד !
תוריד חובה!!!!
אני גם יכול לשלוח אחי !
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jan-02-2003 19:54
Izzy
Virtue & Vice
Registered: Apr 2001
Location: TX TA #5
woah, never heard of this before. d/l'ing it now off of DC, thanks for the heads up
___________________
If God is the answer, it must have been a very stupid question.
Jan-02-2003 20:49
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Izzy
woah, never heard of this before. d/l'ing it now off of DC, thanks for the heads up
איזי תכתוב מה אתה חושב על זה שאתה
שומע
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jan-02-2003 20:51
Izzy
Virtue & Vice
Registered: Apr 2001
Location: TX TA #5
quote:
Originally posted by luckystrike
איזי תכתוב מה אתה חושב על זה שאתה
שומע
i knew i could trust your tastes, thats an awsome track, i think i've heard it before but i have no idea where, when and how, maybe its one of those eternal songs, sounds so ibiza/beach/sunrise/sunset type song. i love that style.
___________________
If God is the answer, it must have been a very stupid question.
Jan-02-2003 21:24
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Izzy
i knew i could trust your tastes, thats an awsome track, i think i've heard it before but i have no idea where, when and how, maybe its one of those eternal songs, sounds so ibiza/beach/sunrise/sunset type song. i love that style.
בדיוק מה שאני חושב !!!
ועוד בהתחלה שהורדתי אמרתי לעצמי נחמד אבל ציפיתי ליותר
זה כמו
LEAMA
ממכר כזה !!!
איך אני אוהב את הסטיב הזה ! בדיוק הסגנון שלי ...
ויכול להיות ששמעת את זה באיזה סט אולי למה בזמן האחרון
שמים את זה דווקא
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jan-02-2003 21:35
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
אני יוריד
נשמע שהרבה מתלהבים מזה
___________________
Jan-02-2003 22:06
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
ארמין וטיאסטו מנגנים תקטע הזה...
זאת איכות!!
___________________
Jan-03-2003 05:44
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
בואו אני יגלה לכם סוד קטן
פאו שחררו את זה כבר ב
INTERNAL