אומנם לא בגדול אבל זה מה יש... שלוווום לכולם אני נמרוד לחדשים ויש לי 2 שאלות... 1. האתר ללימוד מפגרים שם: ILTA (מזכיר קצת אליטה - ELITE) אתם יודעים את המשמעות... הייתי רוצה להשתתף בבניה... 2. מישהו מוכן להסביר לי מה זה הסיג המתקדם הזה ואיך אני עושה אותו מגניב כזה?
___________________
quote:Originally posted by Dj-2TaLL אומנם לא בגדול אבל זה מה יש... שלוווום לכולם אני נמרוד לחדשים ויש לי 2 שאלות... 1. האתר ללימוד מפגרים שם: ILTA (מזכיר קצת אליטה - ELITE) אתם יודעים את המשמעות... הייתי רוצה להשתתף בבניה... 2. מישהו מוכן להסביר לי מה זה הסיג המתקדם הזה ואיך אני עושה אותו מגניב כזה? אני גם חשבתי לעשות את זה עם הלינק של מה שאני כותב אבל החלטתי לא להיות כל כך מלוכלך איזה קרציה אתה עם זה אבל בכל זאת ברוכה הבאה
___________________ The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy! Build Your Empire
Last edited by ripcurl on Jan-06-2003 at 18:54
מזל טוב על הקמבק:)
quote:Originally posted by Dj-2TaLL 2. מישהו מוכן להסביר לי מה זה הסיג המתקדם הזה ואיך אני עושה אותו מגניב כזה? [/URL] תעלה איזה סיג לאנשהו ברשת... (אני העלתי לנענע)... כנס לפרופייל שלך , כנס לחתימה המתקדמת תלחץ על הכפתור הזה img ותכניס תלינק
welcome back
quote:Originally posted by coby תעלה איזה סיג לאנשהו ברשת... (אני העלתי לנענע)... כנס לפרופייל שלך , כנס לחתימה המתקדמת תלחץ על הכפתור הזה img ותכניס תלינק יופי אבל מה חדש? מה זה כל המשתנים האלה? CURRENTLY LISTENING TO... IM SLEEPING... ובו... תגיבו על הראשון נו אני צריך פרוייקטים....
מה קורה אחי ?! יש טרד שלם על זה שאני לא זוכר את שמו זה נקרא נראה לי audio-tracker.com
___________________ Never again.
quote:Originally posted by DjChook מה קורה אחי ?! יש טרד שלם על זה שאני לא זוכר את שמו זה נקרא נראה לי audio-tracker.com בדיוק. כנס לכאן ותמצ את דרכך בקלות
___________________ Check My Music
ברוך שובך נימרוד אח שלו !!!! קיצר גם אני רציתי להוריד את האאודיו טראקר הזה אבל עודד לא מסכים לעזור לי ... רק גלידה מהמכונה הוא רוצה ...
___________________ CHICANE - EMPIRES ! ! !
quote:Originally posted by luckystrike ברוך שובך נימרוד אח שלו !!!! קיצר גם אני רציתי להוריד את האאודיו טראקר הזה אבל עודד לא מסכים לעזור לי ... רק גלידה מהמכונה הוא רוצה ... קסטה... אני מבקש מורן חייבים איכשהו לפוצץ את המכונה של הקולה!!! ומשהו מאוד חשוב... בוקסה!!!!!! עכשיו עוד משהו בקשר לאודיו טראקר הזה שמתי לב שלכולם שיש את זה יש קו עכשיו מתחת לחתימה התוכנה נדפקה או משהו?
___________________ .
quote:Originally posted by Hell_Copter קסטה... אני מבקש מורן חייבים איכשהו לפוצץ את המכונה של הקולה!!! ומשהו מאוד חשוב... בוקסה!!!!!! מילה אחת - ר-א-ס-מ-י !!! אני עוד רומני אחי אני חושב על המכונה הזאת עוד מאז שתבין !!! סעמ'ק איך מתאים לי לחזור הבייתה עם ארגז פחיות ! כמו שאני חוזר עם ארגזי תרופות מהצבא חחחח צריכים לחשוב איך עושים את זה
quote:Originally posted by luckystrike מילה אחת - ר-א-ס-מ-י !!! אני עוד רומני אחי אני חושב על המכונה הזאת עוד מאז שתבין !!! סעמ'ק איך מתאים לי לחזור הבייתה עם ארגז פחיות ! כמו שאני חוזר עם ארגזי תרופות מהצבא חחחח צריכים לחשוב איך עושים את זה שוברים את המכסה הזה שם בליינד מוציאים הכל
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA