Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Zomervakantie boeken, wie heeft er tips
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
Zomervakantie boeken, wie heeft er tips

De afgelopen week heb ik de gids van gogo zitten doorspitten heb ik veel pagina besurft en nog wat andere folders bekeken.

Mijn keuze valt op het moment op calella (costa brava)
Ook marmaris (turkije) lijkt me wel leuk, maar het uitgaansleven in Calella is denk ik wat beter.

Nu gaan we dit weekend nog even bij reisbureau in België kijken omdat de prijzen daar schijnbaar een stuk lager zijn dan in NL.
Daarna gaan we met de hele vriendengroep beslissen wat we gaan doen.

Nu is mijn vraag aan jullie:
Hebben jullie tips voor mij, waar zijn jullie geweest en waar was het dan "KEI LIJP" (ja ik kom uit brabant) en waarom was het zo geweldig.

Overigens ben ik vorig jaar in Blanes geweest, wat erg goed was bevallen (of niet Blik?)

Misschien dat andere mensen ook nog iets aan deze topic hebben

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-07-2003 20:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[SigneT]
tranceaddict

Registered: Oct 2002

euhm ja ik kan daar nog niet echt over mee praten als 16 jarige maar wat wel een gezellig plaatsje is en waar echt ongelovelijk veel nederlanders zijn is in Benidorm , dat is een stuk verder dan Salou maar het is er erg gezellig.

Ben ook in salou geweest maar dat vond ik zelf minder leuk misschien kwam het toen wel dat ik niet uit ging en dat ik een beetje opgescheept zat met mijn ouders maar je hebt daar wel "de pacha" als je het zo goed schrijft

bij de weg de prijzen vallen ook best mee als je richting die kant op gaat,ik neem aan dat je met de bus gaat ? dan zit je ongeveer op 250/300 € incl verzekeringen en een app en de reis zelf natuurlijk

Old Post Jan-07-2003 20:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for [SigneT] Click here to Send [SigneT] a Private Message Add [SigneT] to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Nee, waarschijnlijk vliegtuig, maar das nog niet zeker.
en anders cobinatie van bus heen, vliegtuig terug.

Zal wel is kijken voor benidorm

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-07-2003 20:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Bodrum. Ook in Turkije, en supervet!!
Hele vette (openlucht-) discotheken, en erg dicht bij het Griekse party-eiland Kos.

Old Post Jan-07-2003 20:58 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001
Re: Zomervakantie boeken, wie heeft er tips

quote:
Originally posted by raoel
Mijn keuze valt op het moment op calella (costa brava)
Ook marmaris (turkije) lijkt me wel leuk, maar het uitgaansleven in Calella is denk ik wat beter.

M'n broertje is afgelopen zomervakantie ook in Calella geweest, en had zich daar uitstekend vermaakt. Zal hem nog even exact naar het uitgaansleven vragen.

GreetZ RubDub

Old Post Jan-08-2003 07:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Bodrum. Ook in Turkije, en supervet!!
Hele vette (openlucht-) discotheken, en erg dicht bij het Griekse party-eiland Kos.

en op Kos ben ik dan weer geweest,
anderhalf jaar geleden, kos is eigenlijk 3 dingen:
1) Blonde dronken zweedse vrouwen
2) Prijzig (niet byzonder duur, maar ook niet echt goedkoop)
3) Blonde dronken zweedse vrouwen

Aanrader dus

afgelopen zomer beetje door t oostblok getrokken, geeindigd in Siofok (ballatonmeer) = best tof voor n week, al moet je zorgen dat je VEEL geld bij je hebt, anders verveel je je de pleuris....

grtz
WooT

Old Post Jan-08-2003 08:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

/me zit erover te denken om laatste week van augustus/1e week van september naar ibiza te gaan dan zijn al die irri engelsen weg en dan worden de meeste legendarische sets gedraaid

Old Post Jan-08-2003 08:54  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Vorig jaar naar Chersonissos op Kreta geweest met vrienden. Echt super daar. Overdag met een lekker trance muziekje op Star beach, waar je van alles kan doen en dan 's avonds lekker uit in het centrum, waar het stikt van de kroegen en discotheken.

Plus dat er erg veel jongeren zijn wat op zich ook leuk is natuurlijk. Helemaal geen aggressieve sfeer, het zijn dan ook haast alleen maar Nederlanders

Old Post Jan-08-2003 09:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ryo
oyr

Registered: Jan 2002

Ik ben afgelopen jaar in Calella geweest en het is goed bevallen. Volgens mij waren de prijzen daar niet zo hoog als in de bekendere plaatsen. Het enige nadeel vond ik dat toen wij er waren het vol zat met Duitsers en Polen en heel weinig Nederlanders (kan je ook een voordeel vinden misschien). Uitgaan, tja, was best leuk hoor, maar ik had het idee dat er toch voor 90% alleen R&B gedraaid werd. Ik weet niet hoe dit in andere plaatsen is... 1 disco had nog wel es een bekendere dj (Mark van Dale, Erick E) maar dat was ook weer niet echt mijn smaak. En wij hadden een hotel vrij ver van het uitgaansgebied, dus we moesten iedere avond 1,5 km lopen en dat ook weer terug smorgensvroeg. Maar er lagen genoeg hotels in het centrum zelf dus dat hoeft geen probleem te zijn. Eh, voor de rest, als je een dag naar Barcelona wil ofzo, das heelgoed te doen vanuit Calella weet ik uit ervaring en toch wel aan te raden als je er nog nooit bent geweest succes ermee!

Old Post Jan-08-2003 10:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for ryo Click here to Send ryo a Private Message Add ryo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

hmmz
R&B, das wel minder.
Onze groep is toch vrij trancie/hardstyle ingesteld, dan is dat wel een minder aspect.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-08-2003 10:10  Netherlands
Punt
tranceaddict

Registered: Apr 2001

Ik ben op Mallorca geweest, was echt super. We zaten meer in het duitse gedeelte van Mallorca, maar daar heb je 's avonds toch weinig last van omdat die duitsers al met de middag dronken zijn.

Discotheek BCM is echt een aanrader. Het ligt in het engelse gedeelte van Mallorca dus wij moesten een stukje met de bus. Vooral in het hoogseizoen draaien daar echt top-dj's. Wij hadden in die twee weken o.a. Judge Jules en Carl Cox.

1 Tip, als je naar Spanje gaat neem dan het vliegtuig. Zo'n busreis is een hel . Vliegen is dan wel iets duurder maar het is je geld zeker waard.

Old Post Jan-08-2003 10:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Punt Click here to Send Punt a Private Message Add Punt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ryo
oyr

Registered: Jan 2002

Ow ja nu valt me wel wat in: wij hadden zo'n soort uitgaanspaspoort gekocht dat je geen entree hoefde te betalen en een gratis consumptie kreeg, maar daar zat 1 discotheek niet bij dus daar kwamen we niet vaak maar daar werd wel nog wel es wat trance en hardstyle gedraaid. Waren ook iedere weer old school party's en Holland party's, paar keer DJ Isaac en DJ Rob & MC Joe. Maar dat was dan ook wel de enige discotheek met die muziek...

Old Post Jan-08-2003 10:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for ryo Click here to Send ryo a Private Message Add ryo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Zomervakantie boeken, wie heeft er tips
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackYahel ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAkari Inc - Superstring 2000 [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:58.

Forum Rules: