|
והמסקנה אחשלי?
מה שבדיוק אמרתי
עזבו עכשיו את הקטע של שינוי שאתם חושבים עליו בטוח שניה
העבודה והליכוד אותו דבר, זבל , למרות שאם כבר זבל , העבודה לפחות יכולה
(לשפר את המצב הכלכלי בניגוד לליכוד, והם גם הרבה פחות(לא כולם
מושחתים
ככה שאם כבר ליכוד או עבודה, עבודה
במבחינת דעות חוץ , אין מה לשפר
כולם אותו דבר, אותם רעיונות , אותו בולשיט
ברגע שאתה ראש ממשלה אתה מוגבל מפה ומפה ולא יכול לעשות שום דבר קיצוני
לא פינוי כל ההתנחלויות בכוח , ולא טרנספר, בטח שלא השמדה, וגם בסופו של דבר תקום מדינה פלשטינאית זה בטוח
ככה שעזבו אותכם משטויות , המצב הפנימי הוא החשוב, לכו תראו את המצעים הקשורים לכלכלה, של מי הכי הגיוני!
מה אתם רוצים להיות? אוכלי חינם שחיים על חשבון המדינה, או אנשים שמתפרנסים בכבוד
בוא נגיד שאמא שלי לא עובדת עכשיו , ומקבלת מזונות והבטחת הכנסה, אבל זה לא אותו דבר כי היא מחפשת עבודה וקשה למצוא היום
ועכשיו:
הדתיים עם כל הפטורים , כל התקציבים הענקיים , כל הישיבות המעפנות שמקבלות מליוני שקלים
בד"צ שמשלמים עליו המוןןןן כסף, מה שגם שלא רק שהרבנים האלה לא עושים כלום
ולא רק שהם בדרך כלל לא נמצאים איפה שהם צריכים לא לעשות כלום , כלום כפול
אז הם גם לוקחים שוחד ושמים חוטמות גם לדברים שלא מגיע להם
כל המוסדות הרבניים , הנישואים , תחבורה ציבורית בשבת
העובדה שהם לא עושים צבא ובאותו זמן מקבלים יותר כסף מחיילים שקורעים תתחת שלהם לשמור על המדינה
כל המחשבה הכללית שהמדינה הזאת בכלל לא צריכה להתקיים
כל אלה ועוד 1001 דברים שכבר נמאס לי לטחון אותם שוב ושוב ושוב ושוב
ואחר יבוא איזה אחד שלא יענה לי על שום דבר ויענה לי תשובה מפגרת בדיוק על משהו אחד
"אבל הדודים שלי עושים צבא"
או שיבוא מוקיון אחר ויגיד לי
מה, ש"ס בכלל לא עושים כלום , הם רק עוזרים לעניים
פחחחח
עניים
הם לא עוזרים לעניים זה אלף , וגם אם כן , הם עוזרים לעניים שהם בעצמם הפכו אותם לעניים
בקיצור !! ! ! !
תבחרו בי לראשות הממשלה, עזבו אותכם שינוי
חחחח
סתם
שינוי שולטים
ביי ביי לכם
איך אני אוהב פוליטיקה
___________________
|