|
Carl Cox @ Eau Dance Theatre
Ik weet niet of iemand het echt kan intresseren, aangezien Cox niet echt trance draait, maar op 14 december komtie in de Eau draaien (Den Haag). Ik had ff een bericht op het forum gezet en de Eau heeft hier op gereageerd
Bijna geen enkele tent ter wereld kan dit volgens mij zeggen dat ze in drie jaar tijd, elke jaar deze legandarische DJ in hun tent hebben staan draaien.
In 2000 heeftie ongeveer 3 a 4 uur gedraait en ik heb het geluid nog nooit zo hard en zuiver in de Eau gehoord als toen, die dude heeft echt magische vingers. Verleden jaar heeftie een legandarische set gedraaid van fucking 5.5 uur. Om acht uur moestie eigenlijk ophouden en Paul-T en Peter van Leeuwen hadden al een paar gezegd dat hij zijn laatste plaatje aan het draaien was (ik blij aangezien ik dood was), maar hij bleef maar platen pakken, the big black ass mother ****** Tot 8:45 draaitie met als afsluiter Good Live zonder de juiste geluidafstelling, zodat de speaker gingen kraken en knarsen, BIG FUN.
Iedereen die Cox nog nooit heeft horen draaien, die raad ik aan om zeker te komen, aangezien Cox het best draait in een club, aangezien hij volop van het contact met het publiek geniet, dis duidelijk te merken aan de man. Dus 14 december feessie in de Eau 
Ps Opti je hebt gelijk gekregen 
Pss Michel de Hey en Steve Rachmad zullen op verzoek van de Coxmaster himself ook komen draaien.
Cox verleden jaar 

Down-Under was da bomb
|