|
|
|
|
 |
|
 |
 |
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by basd
Lijkt me wel gaaf eerlijk gezegd, het is in ieder geval weer eens heel iets anders dan alleen maar platen draaien 
Een tijdje geleden was er ook zoiets regelmatig op TMF.. Ik weet niet meer hoe het heet maar het was (duh) iets met 'crossover', daarin werden bijvoorbeeld saxofoons, fluiten etc. begeleid door iemand die platen stond te draaien (roog een keer, erick e, bekende dj's in ieder geval).. dat was ook altijd wel grappig om te luisteren, lekker rielekst in ieder geval.. |
Ja dat heette 'Barcley Dance Blend'. Ik kan me zelfs nog herrineren dat Ferry Corsten daar een keer aan meegedaan heeft, en dat klonk erg lekker. Met een vocalist en zo'n gastje op trommels.
Ik kan me ook nog Andain op Impulz outdoor herrineren, het is dat er toen technische problemen waren, maar anders is dat volgens mij best leuk zo'n vocalist en gitarist erbij......
Maar toch denk ik niet dat het erg 'trancy' zal zijn.
grtz,
TNG
Jan-14-2003 13:53
|
|
|
 |
 |
JunKX
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
|
|
|
Nah, lijkt me niets. Die live dingen vallen meestal tegen, ik ben er niet een fan van. Misschien dat het met Tiesto anders is, maar ik heb zo mijn twijfels....
|
Jan-14-2003 15:17
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Jan-14-2003 15:45
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:53.
Forum Rules: