Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Astronauterna
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Question OT: Astronauterna

Är det bara jag som tycker det blivit otroligt hajpat? E det bara för att det e i USA eller för att NASA är inblandat? Tror folk verkligen att det är säkert att åka upp i rymden med en rymdfarkost? Såklart är det tragiskt, men det e ju massor me mer folk som dör varje dag i hemska olyckor på andra sätt och på andra ställen.

Pollen på aftonbladet idag lyder: Ska rymdfarkoster förbjudas?
Mogen fråga.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-02-2003 09:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

läste precis att George Bush ringt upp de anhöriga...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-02-2003 09:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Låt säga att min brorsa skulle va med och Bush ringde mig så skulle jag svara.... George who ?

Old Post Feb-02-2003 10:08  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

asså visst ok de e tragiskt...människor dog...men jag tänkte precis som du glorie....varför i helvette e dom här 8 personerna (eller hu många dom nu va) så jävla mycket mer speciella än oss andra "vanliga" människor?

nae för mycke hype...de enda jag verkligen tycker e synd med det hela e att rymdprojekten stannar av för en tid nu.....om vi la alla resurser som lagts på krig å dåliga saker på rymdforskning istället så skulle vi inte behöva oroa oss över att jordens resurser kommer ta slut osv

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-02-2003 13:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

Tja... såna här nyheter säljer ju mycket bättre än resten. Och det är det som räknas idag

Old Post Feb-02-2003 13:29  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

okey dom dog ... men varför skulle rymdfärjor förbjudas ?

Old Post Feb-02-2003 15:53  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by cviper
Tja... såna här nyheter säljer ju mycket bättre än resten. Och det är det som räknas idag

sant....Sen är det ju USA me. Liknande grej var när det stackars paret tog självmord i Borås för nån månad sen å just Expressen (men enbart Expressen) hade världens special..flera sidor om det i tidningen....

medan Aftonbladet (heder åt dem) inte ville gotta sig i andras olycka..

såg reportaget på tv efteråt som nån gjort...där d ställde chefen för Expressen till svars o.s.v. De anhöriga som hade lämnat ut avskedsbreven och allt skulle iaf stämma Expressen och tidningen lär ha blivit fälld.

tragiskt...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-02-2003 15:54  Sweden
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

Hitta iaf ett originellt svar på en liknande thread här. Kolla fjärde post:en (lite tragiskt och sjukt iofs, men..)

Hörde precis också att alla bemannade "flyg" har inställts åtminstånde tills man har hittat felet. Farsan sa också att det tog 1.5 år förra gången nåt sånt hände, innan man börja skjuta upp folk igen. Men sen finns ju 3 stycken astronauter uppe just nu; undrar vad som händer med de.

Old Post Feb-02-2003 18:03  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001

påminner mig om filmen Wag The dog.

Old Post Feb-02-2003 18:27  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Är det bara jag och fruktsoppa som ser det hela ut en annan vinkel? USA är i krig i princip....och "hoppsan" där hände nånting som fick tidningarna att skriva om någonting annat....

Vet inte om det finns några andra som har hört de antal teorier som finns om att amerika aldrig landade på månen... dom gjorde det mitt under en liknande situation...och det blev jättestort! All uppmärksamhet drogs till detta... Sedan dog alla astronauterna i konstiga olyckor utom Armstrong, som lika gärna kan vara med i hela konpirationen. Säger inte att det är så, men man kan se det så
Skulle det inte vara typiskt amerika? och dessutom ruggigt smart

Old Post Feb-04-2003 08:16 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

den enda konspirationen jag tror USA ligger bakom är nog att rymdvarelser har landat i rosswell

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-04-2003 08:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Tror inte på månkonsperationen även om en är lite smårolig.

En sak jag funderat ltie på nu när jag läst igenom tråden
heter det Hypat eller hajpat? Forumets språkkung reveal?

Old Post Feb-04-2003 20:01  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Astronauterna
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpls help me id this german track from 2000 [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarc Vision - Bel Air [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:31.

Forum Rules: