från december - har inte fått ordning på grejjorna först nu...
vill ha lite feedback.. så ni som brukar dja kan ju tanka om ni orkar o lyssna lite :P nån övergång e hemsk men annars e jag nöjd
01. Rank 1 - Conspiracy
02. Sensation - The Anthem (Johan Gielen Remix)
03. Ferry Corsten - Punk
04. M.I.K.E - The running night
05. Katana - Fancy Fair
06. DJ Tiesto - Obsessions (Frank Biazzi Remix)
07. Marco V - G.O.D.D
08. Poeppelbaum & Helm - 25 Dot 17 (1st club mix)
09. Marco V - Simulated
10. Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
11. DJ Tiesto - 643 (Loves on Fire) (Oliver Lieb Remix)
12. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto remix)
//zamson
Feb-16-2003 14:06
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
sitter å tankar just nu....fan playlisten ser grymt skön ut...ska bli kul å höra de här (my kind of music)
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Feb-16-2003 18:24
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
jävligt snygg övergång mellan första å andra låten först å främst..
sen den obligatoriska frågan, cd eller vinyl? (tyckte de lät som vinyl när du gjorde nån backscratch i första låten men de kan ju höra till)
[kommer mer när jag kommer på mer]
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Feb-16-2003 19:03
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
började lyssna nyss...e det cd lr vinyl????
soft set..bra låtordning oxå..keep the good work...
___________________
Feb-16-2003 19:11
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
lät faktsikt himla bra du
___________________
Daniel
Feb-16-2003 21:17
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
det är traktor dj studio 2... närmaste jag kunde komma riktiga grejjor (har 0 kronor) men allt e live. har fixat en shoutcast server nu så jag ska försöka köra nå set live nån dag. ska spara till vinyl :P mycket roligare och lättare me riktiga grejjor
hoppas ni inte blev för besvikna nu :P kul me bra feedback
//zamson
Feb-16-2003 22:10
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
hehe jag började också köra traktor först...inge fel med det....måste säga att de blev förvånansvärt bra för å va traktor
vänta bara tills du får riktiga grejer...de e då det roliga börjar
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Feb-16-2003 22:19
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
lirade mkt förut på fritidsgårdar och ibland stora fester.. har slutat me d nu (vetefan varför hehe) och har inga pengar till o köpa egna spelare...
traktor är bra men man känner sig så jäkla begränsad... mixarna blir helt okej men i det stora hela lite enformiga
fast det beror ju på lite hur man mixar också :P
Feb-16-2003 22:29
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
Ni har inte lust att skänka lite pengar till mig så att jag har råd att köpa some equipment liksom????
vill ju ha, men har inte råd
___________________
Daniel
Feb-16-2003 22:29
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
dbl: du e alltid välkommen hem å lira lite om du e i sthlm
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.