Ja undrar bara.. Kan man stämma dem? vem gör det och vad blir det för straff för det? Böter 200 kr kanske? Det e ruggigt..
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-06-2003 14:32
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
Varför ge sig på en försvarslös kissekatt
Feb-06-2003 14:47
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
Minsta böter som kan utdelas är 650 riksdaler om jag inte minns fel nu...
Du kan anmäla personen för djurplågeri eller motsvarande
Och länstyrelsen har ju faktisk förbjudit mannen från att äåga en katt vilket han faktisk inte gör utan det är hustrun i familjen som gör
mycket mera kan man inte gör om man inte vill spola ner mannen själv i toaletten...
Feb-06-2003 14:48
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
djurmisshandel å barnmisshandel gör mig f*n mest illa av allt...såna som inte kan försvara sig...ser rött kan ja säga..
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-06-2003 14:49
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
Stackars katt....men det finns så mycket att tycka synd om i världen att jag inte orkar tänka på så mycket för då inser man för mycket om verkligheten
Feb-06-2003 15:07
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
nackskott å kölhalning!!!
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Feb-06-2003 15:10
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Stackars katt....men det finns så mycket att tycka synd om i världen att jag inte orkar tänka på så mycket för då inser man för mycket om verkligheten
ja resonerar precis som du...jobbigt som fan eg.
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-06-2003 15:11
nekholm
nekholm
Registered: Jan 2001
Location: .fi
Djurplågeri för fan! Gör samma åt honom, spola honom i toaletten ett par gånger så ser vi vad han tycker
___________________
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
Feb-06-2003 15:28
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by Nicke
Djurplågeri för fan! Gör samma åt honom, spola honom i toaletten ett par gånger så ser vi vad han tycker
'
nån som har adress och som kansek vill hänga med???
___________________
Daniel
Feb-06-2003 15:45
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Location: Sweden
Vyfan vilken idiot allså.....
Hur kan man göra så mot en katt....
Feb-06-2003 16:05
AnD
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm, Sweden
man kan ge dem böter och säga att så får det inte gå till. terapi eller något för att lära sig kontrolera sin ilska?
det jag undrar över är vad man ska göra åt sånthär: