Ben wel benieuwd naar het opleidingsniveau van de Nederlandse TA'ers, vandaar deze poll.
Ik doe zelf momenteel BCO (Beleid, Communicatie & Organisatie)(verkort) aan de VU. Hiervoor heb ik HEAO-Bedrijfseconomie gedaan.
Als je momenteel geen opleiding volgt, noem dan de opleiding die je gevolgd hebt.
Of als je werkt, de hoogst genoten (afgeronde) opleiding.
Jan-13-2003 19:25
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Zit in het vijfde jaar van m'n vwo opleiding...en zit nou te hopen dat ik het haal...sta een 2 voor frans2 (pokke taal!!!!!!!)
Greetz Muppet
Jan-13-2003 19:32
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Ik ben niet uitgestudeerd maar heb er wel voor gekozen omdat ik al een poosje aan het werk ben en het er toch niet meer van komt.
Heb Afgeronde MBO opleiding, werktuigbouw...echt te saai om in verder te gaan en heb nooit een geschikte(lees leuke) vervolgopleiding kunnen vinden.
Jan-13-2003 19:35
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Ben bezig met een MBO middenkaderopleiding voor kantoorautomatisering niveau 4. Zit nu in het 4e jaar en over 2 weken ga ik op eind stage. op 30 juni 2003 ben ik klaar, en kan ik me diploma gaan ophalen.
Vervolgens ga ik een HBO Management doen.
Jan-13-2003 19:40
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Dergelijke topic is er al wel ooit geweest, maar er zijn inmiddels ook heel wat nieuwe Ta's.
Dus, daar gaan we weer.
Kheb eerst HAVO gedaan en nu studeer ik HTS bouwkunde in Den Bosch.
Kheb één jaar bouwkunde in tilburg gedaan, maar daar hebben ze me gekickt omdat ik te weinig studiepunten had.
Op het moment ben ik met een stage op de bouwplaats bezig die nog t/m 31 Januari duurt.
Registered: Apr 2002
Studeer HBO HIO (Hogere Informatica) op de HRO in Rotterdam en zit momenteel in het 2de jaar en heb helaas volgende week tentamens
Jan-13-2003 19:56
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Nederlandse Taal en Cultuur aan de Rijksuniversiteit Groningen
Jan-13-2003 19:59
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
Eerst VWO gedaan, daarna HTS Bouwkunde in Arnhem. Daarvan zit ik nu in het 2e jaar.
greetz
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Jan-13-2003 20:15
Joost008
...Walking on Clouds...
Registered: Sep 2001
Kheb eerst Havo gedaan toen een half jaartje Hogere Informatica op Windesheim in Zwolle maar dat vond ik niks, doe nu Elektrotechniek op diezelfde skool
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
Jan-13-2003 20:17
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Momenteel HTS Civiele Techniek. Als alles goed is ben ik daarmee in juli klaar en ga ik misschien naar de Universiteit...
Jan-13-2003 20:18
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Ik heb VWO en HTS elektrotechniek gedaan en ben nu nog bezig met de universiteit elektrotechniek. ik hoop dat toch binnen 3 jaar af te hebben
Jan-13-2003 20:33
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Begonnen met MAVO ondanks dat ik makkelijk VWO aangekund had volgens de CITO-toets, maar ja niet meteen te hoog grijpen. Toen HAVO gedaan, 1 jaar blijven zitten vanwege een vertyfte klote klas waarbij leraartje pesten en lopen kutten tijdens belangrijke lessen heel normaal waren. Dus 3 jaar over HAVO gedaan. Toen bij de luchtmacht aangemeld, keuringen gehad.. alle keuringen gehad, contract geweigerd vanwege lieftallig ex vriendinnetje (je leest het goed). Toen HBO Informatica & Informatiekunde gevolgt aan de Haagse Hogeschool. Vriendin c.q. verloofde ging er vandoor met een ander, opleiding naar de tyfus. Toen een jaar gewerkt bij oa een computerzaakje en sinds eind mei bij de ING bank. En nu de 27ste deze maand weer terug naar HBO I&I aan de Hogeschool Rotterdam...