|
Overdag is ook veel leuker
(vind ik)
Bovendien kan ik dan mijn vriendin zo ver krijgen dat ze mee gaat, want gewone feestjes die s'avonds beginnen en s'ochtends eindigen vind ze niet zo leuk. Om 3 uur begint ze al te jammeren dat ze moe is, maar aangezien de eerste trein dan pas vertrekt om een uur of 7 is het nog 4 uur afzien.
Eerlijk gezegd ken ik de meeste namen uit de line-up niet, maar ik ben langzamerhand aan wat harders toe. Dus als jullie zeggen dat dit goed is, neem ik daar jullie woord voor.
|