Nu är det ju så att en av dom manliga deltagarna är en kompis på mitt jobb.... Hela historien är falsk... Aftonbladet hade ringt upp han och frågat om det hänt några skandaler och eftersom han vet att aftonbladet tänder på allt så hittade han på denna historia vilket nu är på löpsedlarna i hela stan... aftonbladet ringde två andra deltagare som min arbetskamrat talat med och dom hängde på och bekräftade... hela historien har gjort att aftobladet säljer kanske mer men dom kommer få äta upp det eftersom dom e totalt lurade.... dom kommer iof förmodligen vinkla det hela så dom klarar sig ur det hela...
Jag tycker detta är skit kul.... att dom drivit med aftonbladet.
Femman å andra sidan är skit sura på killen här på jobbet och ska till dom senare idag för en diskussion.... ha ha ha
Registered: Apr 2002
hahahha, va komiskt...
aftonbladet e ju just en sån tidning (har ju blivit en skvallertidning, delvis) som törstar efter stoff som detta... å d kan nog nästan gå genom eld för skvaller som detta
vem ere i temptation som du känner?
Feb-03-2003 15:09
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Niklas heter han... han var med mest av alla singlar i förra avsnittet...
Registered: Dec 2001
kan inte göra annat än att ligga dubbelvikt av skratt.....rätt åt dom snaskande små skvallerkärringarna som skriver den där skitblaskan
batteries not included.
- dave
Feb-03-2003 17:15
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Totalt rätt!
Feb-03-2003 17:22
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
HAHAHAHA
Rätt gjort av din kompis....haha..aftonbladet e jävla idiot-tidningen!
Feb-03-2003 17:42
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
dom brukar skriva en massa skit för att sälja och sedan lägger dom in en liten notis en vecka efter med en korrigering...
Ni som läste min artikel om lunar vet vad jag menar.
Mycket rolig fakta Steve haha
Feb-03-2003 18:40
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by mindshooter
dom brukar skriva en massa skit för att sälja och sedan lägger dom in en liten notis en vecka efter med en korrigering...
exakt.. haha... dumma tidningar
Feb-03-2003 19:07
pelle
Junior tranceaddict
Registered: Dec 2002
ur artikeln: -"Johan Westman, programchef på Kanal 5, kände inte till händelsen."