nu ere dags! rowan atkinson är där! sätt på burken! (ARGH, kan inte deleta!)
Last edited by nils on Apr-18-2003 at 20:35
Jag var helt säker på att det stod kuuuuuuuuuuk nu
___________________ One of the few ones left
quote:Originally posted by Dj_ExOn Jag var helt säker på att det stod kuuuuuuuuuuk nu blev du besviken?
heheh jag tittade på luuk. mr. bean var roligt som alltid.. tyvarr den här gång ingen 'sasha berättar om sverige' .. det är alltid jäkligt kul
___________________ GHF Community - for all your EDM needs!
quote:Originally posted by zamson blev du besviken? Ja lite. Jag sprang ju till tvn för att titta!
quote:Originally posted by Dj_ExOn Ja lite. Jag sprang ju till tvn för att titta! man ser det man vill... jag missade tyvärr luuk skulle velat se denna...
d var bäst när liksom bytte från rowan till bean å sprang in igen.. sååå jävla grym!! garva som sjutton
___________________ One Nation TrancE Nation
he should have won fame factory with his clarinet! i fucking hate fame factory|
___________________ 'That's like telling a Kodiak bear to stop fcking older men.'
quote:Originally posted by biznology i fucking hate fame factory| You'r not alone!