|
|
|
|
 |
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
|
|
|
DjLex: ja precies.. neem je ze mee, valt het tegen, kijken ze je zo aan van, en bedankt, dat was lekker boeiend! Nou, rot dan maar op hoor 
Ryo: Mwah, het nadeel is wel, als ze een keer meegaan en ze zijn moe, en jij wil partyen, zit je er toch aan vast, dat kan dus nadelig zijn.. Ook al laat je hun dan lekker zitten en ga je zelf flink door, voel ik me nog steeds behoorlijk genaaid..
En verder kan ik me er ook wel iets bij voorstellen, zoveel limbo'ers zijn ook van die HARDSTYLE BOEREN 
|
|
Jan-31-2003 11:25
|
|
|
 |
 |
ryo
oyr

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Teal'k
Ryo: Mwah, het nadeel is wel, als ze een keer meegaan en ze zijn moe, en jij wil partyen, zit je er toch aan vast, dat kan dus nadelig zijn.. Ook al laat je hun dan lekker zitten en ga je zelf flink door, voel ik me nog steeds behoorlijk genaaid..
En verder kan ik me er ook wel iets bij voorstellen, zoveel limbo'ers zijn ook van die HARDSTYLE BOEREN |
Klopt, maar die keer hadden we het zo geregeld dat we opgehaald zouden worden door m'n pa smorgensvroeg Dus als ze hadden willen gaan had ik ze niet tegengehouden, hadden ze alleen ff vervoer moeten regelen En of Limburgers hardstyle boeren zijn, geen idee, ik heb wel het idee dat de interesse in house in het algemeen hier iets minder is dan de rest van Nederland. Laatst in de buurt van Weert in Palladio waar Tiesto kwam, was het niet echt druk, iedereen stond er zo bij van, hmm is het dit nou, schijnt zelfs dat er iemand heeft gevraagd wie die dj was want hij draaide best wel goed... Geldt natuurlijk niet voor alle Limburgers dit 
|
|
Jan-31-2003 11:34
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
mja, is inderdaad een goeie optie voor als je gene mensen uit de directe vriendengroep mee kan krijgen (of als je die niet mee wilt).
ik vond Addiction heel erg tof, omdat je dan pas echt ziet dat je echt maatjes maakt op zo'n forum. mensen zoals Tim, Peter, de Bellenman, Tin, Bastiaan en Driekus, ja als ik daarmee weer op een feestje ben vind ik t gewoon geweldig. heb nu sinds kort nog weer wat nieuwe mensjes ontmoet (eindelijk Lex en Remy D!!), en mensjes die ik veel minder tref dan ik zou willen (Rizje, Onno, Jochem, Marcel), mensen met wie ik weer wat vaker zou willen rellen (anja! haha).
hmm ik dwaal af...
wat ik wilde zeggen, is dat alhoewel ik niet het gevoel heb dat ik deel uitmaak van de NLTAs, ik wel degelijk het gevoel heb dat ik met bepaalde mensen een band heb, en dat ik t ook supercool vind om af en toe op een feestje die band weer wat aan te sterken, en dat ik zelfs vind dat ik sommige luitjes veel vaker zou moeten zien!!
misschien gewoon af en toe naar de film ofzo...wie doet er mee of gewoon naar de plaatselijke disscotheek LOL 
Maar ja, weer volop feestjes dus ook volop meetings!!! WOEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik zie jullie tenslotte toch vaker dan de UKTAs (jammer!) 
Jan-31-2003 11:48
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Jan-31-2003 12:14
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:12.
Forum Rules: