Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA Community
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000
TA Community

Effe over de nederlandse ta community, het valt me op dat steeds meer elkaar opzoeken, samengaan naar feesten etc. Ten opzichte van een hele tijd terug is het dus 10x meer waard geworden dan alleen af en toe een message achterlaten hier, en af en toe is een discussietje over bijvoorbeeld politiek. Er is dus een hechte band ontstaan binnen mensen die van een bepaalde muziekstroming houden, en ik denk niet dat (ik) dit eerder zo gezien heb.. Voor mij is dit best positief, omdat zeker voor feesten enzo het best moeilijk is om mensen mee te krijgen naar zo'n 'houseparty' (voor hun doen), of om juist de goede eruit te pikken (en degenen te dumpen die om 2 uur moe zijn ). Ben ik dan de enige die echt moeite heeft met vrienden uit je dagelijkse groep mee te krijgen naar zon feest, of die helemaal niet van deze muziek houden, en er dus daarvoor kiezen om gewoon met wat TA'ers te gaan feesten, of zijn er meer mensen met dit type probleem ("geen zin, geen geld, niet mijn muziek, niet leuk", en dat soort smoesjes/excuses)??

Old Post Jan-31-2003 11:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Mja die vrienden van mij vonden het altijd te duur, dus die wilden ook nooit mee, plus dat ik de schuldige was als ze het niet leuk vonden, dus dat doe ik niet meer, ga alleen nog met mensen die enthousiast zijn en niet op een dubbeltje meer of minder kijken en meestal zijn dat dus tranceaddicts idd, omdat we allemaal de zelfde passie delen.

Old Post Jan-31-2003 11:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ryo
oyr

Registered: Jan 2002

Ik herken het heel goed, van mijn vriendengroep zijn er maar 2 die het echt leuk vinden om naar een groot feest te gaan of echt voor een bepaalde dj te gaan, de rest vindt het bij voorbaat toch al niks terwijl ze nog nooit een goeie dj live hebben horen draaien. Ik ben een keer naar een tiestosolo geweest met 3 andere vrienden, waren ze het dag ervoor alweer vergeten dat we zouden gaan, de dag zelf waren ze al om 6 uur opgestaan ofzo, naja niet dat dat iets mag uitmaken, maar toen hebben ze daar vanaf 1 uur maar wat gezeten... Niet dat het mij erg veel uitmaakte, ik heb me prima vermaakt. Dus blijven alleen die 2 anderen over. 1tje zie ik al bijna nooit meer, de andere moet ik eerst ff overtuigen dat het het geld ook wel waard is en dan krijg je weer het vervoersgezeur waar we wel meestal uitkomen, dus als je het zo bekijkt is er toch maar 1tje die meegaat

Old Post Jan-31-2003 11:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for ryo Click here to Send ryo a Private Message Add ryo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

DjLex: ja precies.. neem je ze mee, valt het tegen, kijken ze je zo aan van, en bedankt, dat was lekker boeiend! Nou, rot dan maar op hoor

Ryo: Mwah, het nadeel is wel, als ze een keer meegaan en ze zijn moe, en jij wil partyen, zit je er toch aan vast, dat kan dus nadelig zijn.. Ook al laat je hun dan lekker zitten en ga je zelf flink door, voel ik me nog steeds behoorlijk genaaid..
En verder kan ik me er ook wel iets bij voorstellen, zoveel limbo'ers zijn ook van die HARDSTYLE BOEREN

Old Post Jan-31-2003 11:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001
Re: TA Community

quote:
Originally posted by Teal'k
Ben ik dan de enige die echt moeite heeft met vrienden uit je dagelijkse groep mee te krijgen naar zon feest

hier komt straks zeker weten een reactie op van Kolkiewolkie
We wachten rustig af.....

Old Post Jan-31-2003 11:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ryo
oyr

Registered: Jan 2002

quote:
Ryo: Mwah, het nadeel is wel, als ze een keer meegaan en ze zijn moe, en jij wil partyen, zit je er toch aan vast, dat kan dus nadelig zijn.. Ook al laat je hun dan lekker zitten en ga je zelf flink door, voel ik me nog steeds behoorlijk genaaid..
En verder kan ik me er ook wel iets bij voorstellen, zoveel limbo'ers zijn ook van die HARDSTYLE BOEREN

Klopt, maar die keer hadden we het zo geregeld dat we opgehaald zouden worden door m'n pa smorgensvroeg Dus als ze hadden willen gaan had ik ze niet tegengehouden, hadden ze alleen ff vervoer moeten regelen En of Limburgers hardstyle boeren zijn, geen idee, ik heb wel het idee dat de interesse in house in het algemeen hier iets minder is dan de rest van Nederland. Laatst in de buurt van Weert in Palladio waar Tiesto kwam, was het niet echt druk, iedereen stond er zo bij van, hmm is het dit nou, schijnt zelfs dat er iemand heeft gevraagd wie die dj was want hij draaide best wel goed... Geldt natuurlijk niet voor alle Limburgers dit

Old Post Jan-31-2003 11:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for ryo Click here to Send ryo a Private Message Add ryo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001
Re: TA Community

quote:

** bl44t**

Ben je stronken ofzo dat je ineens al je emoties eruit gooit?!?!

Old Post Jan-31-2003 11:35 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

ExoS: DJU! ik dacht dat jij mn maat was! ikke allemaal l33t3 trexx voor jou reccen, en dan ditte?
<--- zwaar bedroefd

Old Post Jan-31-2003 11:40  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Goede post, ben het er wel mee eens. Ik merkte het een tijd geleden ook al op. Feestjes zoals Nexus en Addiction hebben wel bijgedragen aan die sfeer denk ik, steeds meer mensen kennen elkaar nu buiten de forums oom enzo. Wel erg gezellig.
Tis idd hier ook zo dat niet superveel mensen echt van houseparties houden. Wel een aantal, maar die gaan echt maar 1x in het jaar ofzo om zoiets een keer 'mee te maken'.

Old Post Jan-31-2003 11:40 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

mja, is inderdaad een goeie optie voor als je gene mensen uit de directe vriendengroep mee kan krijgen (of als je die niet mee wilt).

ik vond Addiction heel erg tof, omdat je dan pas echt ziet dat je echt maatjes maakt op zo'n forum. mensen zoals Tim, Peter, de Bellenman, Tin, Bastiaan en Driekus, ja als ik daarmee weer op een feestje ben vind ik t gewoon geweldig. heb nu sinds kort nog weer wat nieuwe mensjes ontmoet (eindelijk Lex en Remy D!!), en mensjes die ik veel minder tref dan ik zou willen (Rizje, Onno, Jochem, Marcel), mensen met wie ik weer wat vaker zou willen rellen (anja! haha).

hmm ik dwaal af...

wat ik wilde zeggen, is dat alhoewel ik niet het gevoel heb dat ik deel uitmaak van de NLTAs, ik wel degelijk het gevoel heb dat ik met bepaalde mensen een band heb, en dat ik t ook supercool vind om af en toe op een feestje die band weer wat aan te sterken, en dat ik zelfs vind dat ik sommige luitjes veel vaker zou moeten zien!!
misschien gewoon af en toe naar de film ofzo...wie doet er mee of gewoon naar de plaatselijke disscotheek LOL

Maar ja, weer volop feestjes dus ook volop meetings!!! WOEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ik zie jullie tenslotte toch vaker dan de UKTAs (jammer!)

Old Post Jan-31-2003 11:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Miss Proximus

misschien gewoon af en toe naar de film ofzo...wie doet er mee of gewoon naar de plaatselijke disscotheek LOL

Zullen we naar de Klaveet gaan waar Tim werkte? trekken we meteen de gemiddelde leeftijd met 3 jaar omhoog

Last edited by Opti on Jan-31-2003 at 12:23

Old Post Jan-31-2003 12:14 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Ja bekend verhaal inderdaad tom. En dan vooral dat erop aanworden gekeken worden als ze het niet echt cool vinden brrr

Ga tegenwoordig nooit meer met mn 'echte' vrienden naar feesten, omdat ik dat commentaar van ze zat ben.. Ander verhaal is weer voor de laatste armin solo in de eau.. We zouden met zn allen gaan en 1 voor 1 bellen ze af. Totdat ik uiteindelijk overbleef hehe. T was dat lex toen nog zin had om mee te gaan, hoewel ik anders ook wel alleen had gegaan (tijs & dave waren dr ook nog) Maar ik ben het er mee eens dat je hier veel nieuwe partyvrienden maakt (tijs, dave, lex, onno) die ik zelfs tegenkom als er geen grote feesten zijn (danceagain, eau)

Old Post Jan-31-2003 12:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA Community
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBreaks Mix of Solar Stone - Solarcoaster ??? [2003] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJAYDEE - Plastic Dreams (Andrea Doria Is It Breaks Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:12.

Forum Rules: