Als ik naar een club geweest ben ga ik meestal naar huis, effe douche en slapen. Maar na een groot feest is er altijd wel een "after" bij een bekende dus eens in de zoveel tijd trekken we het feest daar nog effe door. (na praten over het feest, muziekje aan kopje thee erbij, jointje etc. etc. )
Ik zelf ga vrijwel nooit naar een afterparty in een club, paar keer gedaan maar meestal is de muziek het net niet en het publiek ook net niet.
De vraag lijkt me dus duidelijk.
Nov-19-2004 21:53
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Nope eigenlijk nooit, hooguit afteren bij Masada, grill-restaurant op de boulevard op Scheveningen, lekker wat eten (stokbroodje sate is yummie daaro), maar meestal rechtstreeks naar huis om te afteren op TA en dan bed in.
Nov-19-2004 21:56
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Het ligt eraan waar het feest is. Als het dichtbij huis is wil ik thuis met vrienden nog wel eens doorgaan. Als ik echt moet reizen dan duik ik bij thuiskomst direct m'n bed in.
Nov-19-2004 21:59
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Na (groot) feest effe reacties op i-net lezen en de hele zondag slapen
Nov-19-2004 22:11
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
maar hoe kom je dan weer fit voor t werk op maandag ?
Nov-19-2004 22:12
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
vroeger afterde ik eigenlijk STANDAARD
tegenwoordig ben ik wat braver, en ga ik vaak netjes slapen.
ik ga overigens NOOIT naar een afterclub. altijd lekker thuis chillen met je vrienden, soms nog bijna leuker dan het feestje waar je bent geweest
Nov-19-2004 22:19
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by HBtje
maar hoe kom je dan weer fit voor t werk op maandag ?
Dat is een hopeloze missie. Je kan 't wel vergeten om fit te zijn op maandag... Maar dat is natuurlijk onderdeel van de after
Nov-19-2004 22:45
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Gewoon naar huis. Feesten zijn voor mij altijd toch 1,5 reizen minimaal dus dan wil ik naar bedje toe! Maar eerst douchen en ontbijten
Nov-20-2004 00:02
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
quote:
Originally posted by @win
Gewoon naar huis. Feesten zijn voor mij altijd toch 1,5 reizen minimaal dus dan wil ik naar bedje toe! Maar eerst douchen en ontbijten
same here, voordat ik thuis ben is de srv man al drie keer langs geweest.
ff een boterham en glas melk naar binnen werken en naar bed
Nov-20-2004 00:57
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Lekekr opgewarmde melk met een broodje balkebrei!
HEerlijk afteren bij mams op schoot (of PAPS! als ide la wakker is)
Ligt eraan..heb wel ééns een after van earth bezocht. Dat was wel grappig alleen was ik één van de weinige die nuchter was hehe bizar maar wel gezellig. Het leukste is toch wel na afloop bij iemand thuis lekker relaxt afteren. Thee, joint en muziek etc maar dat doe ik meestal als ik daar dan ook kan slapen want om daarna nog in een trein te gaan stappen...no way.
Maar goed meestal ben ik ook pas thuis tussen 9 en 10 als ik met ov reis..das meestal mijn after
Nov-20-2004 10:18
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
afteren vind ik heerlijk, echt mijn ding!
vroeger met iris bijvoorbeeld, nu vaak met andere
het nadeel is wel dat maandag een stuk zwaarder is