'n aantal wisten het al, deze jongen gaat per 20 of 21 februari afstuderen in Barcelona !!
wordt zwaar relaxed en betekent DUS dat ik voorlopig niet op de feestjes te vinden ben, Nexus wordt zeg maar het afscheidsfeestje van me . Zoals het nou lijkt kom ik ergens in ... euhm... juni (eind juni welteverstaan) weer, dus dat worden 4 relaxte maanden!
even ter info zeg maar
af en toe zal ik nog wel even langshoppen op TA, even updaten hoe het is enzo, maar ik PROBEER het forum te bannen (forummen kost namelijk VEEL tijd ) en dr moet wel even afgestudeerd worden namelijk.
qontact houden met moi is natuurlijk altijd mogelijk via de pf-meel of de gewone meel ([email protected]) maar dan weten jullie iig waar ik uithang
... en ja, dit betekent ook dat ik dus qontact ga skippen of ik moet nog ineens ergens een bag met cash vinden zodat ik even tussendoor terugkom ofzo
MZZL!
___________________
Progressive
Hard = goed
Feb-04-2003 13:45
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Location: Tha ClUB
Veel plezier in het warme Barca! En wel ff alle gebouwen van Gaudi bekijken he, ze zijn vet! Suc6 ook met het afstuderen (dus niet iedere middag op de Ramblas gaan zitten )!
Feb-04-2003 13:59
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Sow das niet verkeerd he, mooie stad, lekker weer . Ennuh forum moet je wel gewoon blijven bezoeken hoor....
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
He gerdinand! Veel plezier in Barca! Maak er een mooie tijd van
Feb-04-2003 14:16
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
hele toffe tijd daar man!!!
en ik hoor het wel hoe het daar is maar eerst nexus nog
___________________
Ga eens dood!
Feb-04-2003 14:52
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
quote:
Originally posted by Jappio
He gerdinand! Veel plezier in Barca! Maak er een mooie tijd van
Wat zeg je??
Kolkmeistro, veel plezier tussen het land van de schone senoritas en lolita's. Niet teveel achter de dames zitten, die hebbie hier in Nederland ook en anders komt er weer geen ene moer van dat afstuderen terecht. Dan kan je veel beter op dit forum lekker blijven plakken, is goed voor je algemene muziekkennis enzo
Maak er een mooie tijd van en wie weet tot feests ergens waar dan ook
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Feb-04-2003 14:57
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
KW, je houdt toch wel even een afscheidsfeestje voor het forum neem ik aan?
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Feb-04-2003 15:06
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
KW, je houdt toch wel even een afscheidsfeestje voor het forum neem ik aan?
is goed, regel jij even een HMH in vroomshoop, pvd, armin, judge jules en scott bond
___________________
Progressive
Hard = goed
Feb-04-2003 15:16
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
is goed, regel jij even een HMH in vroomshoop, pvd, armin, judge jules en scott bond
we zouden het MCC kunnen nemen. En een paar plaatselijke DJ's, maar dan heb je het ook gehad met mijn budget denk ik. Heb jij die pot met goud al gevonden?
GreetZ RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance