voor de mensen die geen zin hebben om vanuit het noorden naar den haag te gaan kachelen voor de weledelgestelde heer tiesto...
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Jan-29-2003 13:50
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Ik reis liever n paar uur, dan dat ik met 2000 koorballen ga staan stuiteren in n VEEL te drukke Palace
Jan-29-2003 16:41
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by total woot
Ik reis liever n paar uur, dan dat ik met 2000 koorballen ga staan stuiteren in n VEEL te drukke Palace
EENS! Maar of het nou koorballen zijn of andere people, maakt me geen hol uit. Tis gewoon overal te druk als Tiesto komt. Niet leuk....
Jan-29-2003 16:53
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
EENS! Maar of het nou koorballen zijn of andere people, maakt me geen hol uit. Tis gewoon overal te druk als Tiesto komt. Niet leuk....
Nou......(met koorballen bedoel ik van die gasten die 2 vierkante meter dansvloer in beslag nemen met hun bierbuik, en die dan al zuipend en brallend op die dansvloer staan, maar inderdaat tis overal waar tiesto komt te druk).
Jan-29-2003 17:24
basd
progression
Registered: Jul 2002
Re: tiesto weer in groningen 14-03-03
quote:
Originally posted by arjoderoon
de weledelgestelde heer tiesto...
[OFF-TOPIC]
Ja dat kan dus niet he . Het is of weledelgeleerde, of weledelgestrenge, of weledelzeergeleerde, of weleerwaarde zeergeleerde, of weleerwaarde, of weleerwaarde pater.
Weledelgestelde bestaat dus NIET.
[/OFF-TOPIC]
Verder... eehh.. denk ik ook niet, of weet ik eigenlijk wel zeker dat ik er niet ben.
Registered: Sep 2002
Helemaal mee eens meneer Total w00t
Ik ben er dan ook nog nooit geweest toen Tiesto in The Palace draaide, en dit is dus waarom
Jan-29-2003 19:14
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Ik ben ook niet van de partij, te druk!
Jan-29-2003 19:23
JunKX
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
Wij zijn heel gezellig hoor...
Jan-29-2003 22:35
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by DanceTrend
Helemaal mee eens meneer Total w00t
Ik ben er dan ook nog nooit geweest toen Tiesto in The Palace draaide, en dit is dus waarom
Dan heb je toch wel aardig wat hele toffe feestjes gemist! Ik ben denk ik 5 of 6 keer geweest in de afgelopen 3 jaar. En moet zeggen dat dat mijn tofste feesten waren in die tijd. Super sfeer en hij draaide altijd minimaal 1,5 uur langer door! Maar dat kwam natuurlijk omdat de drukte toen nog mee viel!
Laatste 2 keer was het jammer genoeg te druk, maar ik kan me herinneren dat ze hebben verbouwd op verplichting van de brandweer... moet je gewoon de brandweer bellen tijdens Tiesto.. komen ze controleren en dan is het volgende keren gewoon weer normale drukte. Zo druk als bij Tiesto is gewoon gevaarlijk en zeker verboden!
Last edited by tijs08 on Jan-30-2003 at 11:28
Jan-30-2003 09:06
Nielz
tranceaddict
Registered: Nov 2001
Dat klopt dat het gewoon gevaarlijk is. Je hebt misschien een 1/4 vierkante meter om je op te bewegen. Vorige keer was het ook erg gemakkelijk om kaartjes op de zwarte markt te kopen, en daar hielpen de portiers graag aan mee. Het kwam mij toen wel goed uit, maar als je er over nadenkt is het wel fout natuurlijk.
Jan-30-2003 10:41
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Re: Re: tiesto weer in groningen 14-03-03
quote:
Originally posted by basd
[OFF-TOPIC]
Ja dat kan dus niet he . Het is of weledelgeleerde, of weledelgestrenge, of weledelzeergeleerde, of weleerwaarde zeergeleerde, of weleerwaarde, of weleerwaarde pater.
Weledelgestelde bestaat dus NIET.
[/OFF-TOPIC]
HAHA
Jan-30-2003 11:42
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by tijs08
Laatste 2 keer was het jammer genoeg te druk, maar ik kan me herinneren dat ze hebben verbouwd op verplichting van de brandweer... moet je gewoon de brandweer bellen tijdens Tiesto.. komen ze controleren en dan is het volgende keren gewoon weer normale drukte. Zo druk als bij Tiesto is gewoon gevaarlijk en zeker verboden!