1/3...e alltså nästa fest..va lägligt, ja KANSKE åker hem då.. ska till tandläkaren den 28, men det skulle ja iofs lika gärna kunna skippa..
Inkfish e ju från S-vall me
Feb-05-2003 21:10
Goldiluxe
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2003
ahh jenny! kul att det antligen hander ngt!
woppah!
Feb-05-2003 21:27
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
den e visserligen på helt fel ställe för vår del men om s-vall kan fixa sånt här å de går bra kanske sthlm inser att det faktiskt finns en publik
batteries not included.
- dave
Feb-05-2003 22:15
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Vizay
den e visserligen på helt fel ställe för vår del
vår del? sen när blev SweTA = SthlmTA?
Feb-05-2003 22:18
Vizay
immiNspired
reveal jag syftade faktiskt inte på hela TA....dåligt uttryckt av mig....menade givetvis sthlmsdelen...MY BAD...VELLY SOLLY VELLY SOLLY
batteries not included.
- dave
Feb-05-2003 22:20
reveal
always in the mix
quote:
reveal jag syftade faktiskt inte på hela TA....dåligt uttryckt av mig....menade givetvis sthlmsdelen...MY BAD...VELLY SOLLY VELLY SOLLY
men ändå? vart vill du komma? att sundsvall inte ligger i stockholm?
du vet vart jag vill komma
Feb-05-2003 22:22
Vizay
immiNspired
quote:
Originally posted by reveal
men ändå? vart vill du komma? att sundsvall inte ligger i stockholm?
du vet vart jag vill komma
nämen nu tror jag inte riktigt du hänger med här va.....det jag vill komma till har inte med sundsvall å sthlm i sig att göra utan mer att sthlm inte kan flytta till sundsvall eller tvärt om fast helt omvänt lixom....den ena kan inte den andra så att säga fast lite förenklat omvänt...ungefär som jag sa innan fast tvärt emot lixom
batteries not included.
- dave
Feb-05-2003 22:23
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Har ett ärende att utföra i Sundsvall inom den närmsta tiden... kanske ska försöka tajma det.
Feb-05-2003 22:27
reveal
always in the mix
quote:
nämen nu tror jag inte riktigt du hänger med här va.....det jag vill komma till har inte med sundsvall å sthlm i sig att göra utan mer att sthlm inte kan flytta till sundsvall eller tvärt om fast helt omvänt lixom....den ena kan inte den andra så att säga fast lite förenklat omvänt...ungefär som jag sa innan fast tvärt emot lixom
ok, shit, nu blev jag förvirrad
det jag menar är: va kul att det kom en klubb i sundsvall! oavsett om sthlms-gänget åker dit eller inte, sweta är ju inte bara sthlm, det är HELA sverige
Feb-05-2003 22:27
Vizay
immiNspired
quote:
Originally posted by reveal
det jag menar är: va kul att det kom en klubb i sundsvall! oavsett om sthlms-gänget åker dit eller inte, sweta är ju inte bara sthlm, det är HELA sverige
jag förstår de men du missförstod ju min första post...jag menade inte att sweta bara är sthlm eller något....borde kanske ändra vi till jag eller något....gahhhhh!!!!
batteries not included.
- dave
Feb-05-2003 22:29
reveal
always in the mix
ok, då är vi överens
Feb-05-2003 22:31
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
hehe
killar, tssss
kajplats ligger iaf nere i hamnen... gillar bara inte att d står...progressive house på affischen hoho