... för att ni är så schysta att man hänger här varje dag
Sen den 19e maj 2001 (då jag registrerade mig) har jag lärt känna många trevliga människor, och lärt mig massor om trance! Jäkligt skoj att många av de som fanns på TA då, fortfarande är kvar!
Nu ser jag fram emot en grym fest (om vi lyckas fixa en ) där alla är klädda i vår kommande t-shirt
/reveal, 3000 inlägg and counting
Feb-04-2003 21:49
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Tack själv! Och tack alla för att ni gör den här lilla biten av Tranceaddict till den allra bästa, och coolaste!
Skönaste gänget utan tvekan! Och dom man träffat IRL, har vart störtsköna lirare hela gänget! Hoppas på att få träffa fler av er snart... Får ta och festa ihop på lite feta fester...till sommaren kanske
Take care!
Feb-04-2003 22:15
biznology
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2000
now that im finally in Uppsala, this forum can be more helpful! and maybe i can meet some of the non US TAs...
tusen tack!
Feb-04-2003 22:28
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
aaah, the days we all sure love TA
Last edited by Endre on Feb-04-2003 at 22:51
Feb-04-2003 22:37
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by biznology
tack för hjälp med svenska och annan!
now that im finally in Uppsala, this forum can be more helpful! and maybe i can meet some of the non US TAs...
tusen tack!
If U are in Uppsala you must come and see my team this weekend, we are playing for the swedish youth championships there!
Feb-04-2003 22:48
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Skulle nästan villja förbanna TA för att tagit upp alldeles för mycket av min tid!
Feb-04-2003 23:27
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by AC.
Skulle nästan villja förbanna TA för att tagit upp alldeles för mycket av min tid!
Så sant....såååå många timmar man har spenderat hära...men när man i slutändan har flera kompisar än man hade innan då var det juh fan lätt värt det
Feb-04-2003 23:37
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
alltså reveal.. va fint du skriver.. ja blir lite rörd ska ja ta å erkänna...
det e gryyymt roligt att träffa nytt folk och extra spännande såna som e ens equals vad gäller allt som rör trancevärlden... musik, livsstil, dans.. allt.
å va fint mindshooter skrev sen.. ahhh
alla utom en person (ingen härifrån haha) som ja träffat har varit störtsköna personer som ja verkligen gillar... synd att man bor på lite avstånd....vore NAJS som fan om man kunde träffa vissa me alltså umgås, fika, snacka.. festa meraaa ihop..weeeeeeeeeee
kraaaam till alla
Feb-05-2003 01:30
biznology
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2000
Originally posted by Aendy
If U are in Uppsala you must come and see my team this weekend, we are playing for the swedish youth championships there!
forlåt! i didnt check this forum! what team was that? and how did you do?! ses-
Feb-08-2003 15:55
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
jag hatar er allihop.. ni e total sämst...... eller inte
men som glorie sa så skulle det vara hel roligt om man kunde gjort mer saker tillsammans
Feb-09-2003 13:09
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by dbl
jag hatar er allihop.. ni e total sämst...... eller inte
men som glorie sa så skulle det vara hel roligt om man kunde gjort mer saker tillsammans
håller med men vi e ju ganska utspridda tyvärr....de bidrar väl lite till att de inte blir så mye
batteries not included.
- dave
Feb-09-2003 14:43
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2001
jo, ni får ta o styra upp en fest till sommaren.. då kommer jag garanterat dyka upp.. tänk att det gått så långt, här har man varit med o startat den svenska och nu har ni mötts och snart blir det fest! glatt som fan
vart är gaby förresten?