 |
|
|
|
 |
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
|
|
|
Hade en Javalärare på KTH förra året som kom från fd. joguslavien
han använde hela tiden ordet "man"
"man skaper ett program" "man räknar" " man visar" osv osv
Ska se om jag inte kan leta fram något papper som han skrivit...
EDIT:
http://www.isk.kth.se/kursinfo/6b2907/Objektorienterad%20programmering,%20gk/%d6vningar/%d6vning%20%203.doc
http://www.isk.kth.se/kursinfo/6b2907/Objektorienterad%20programmering,%20gk/%d6vningar/%d6vning%20%202.doc
|
|
Feb-07-2003 00:30
|
|
|
 |
 |
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
|
|
|
Den skulle likt c++ skriva ut vad som finns på platsen som anropas i vektorn
I just detta fall då vektorn är tom skulle den nog klaga lite på det.
Men med tanke på att jag gick dit på varända jävla fälla på tentan så skulle jag knappast se min gissning som direkt kvalificerad
|
|
Feb-07-2003 11:51
|
|
|
 |
 |
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
|
|
|
Även jag har kört med den klassika ehh mellan meningarna, nu försöker jag dock vara tyst istället för att gapa ehh.
|
|
Feb-07-2003 16:35
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 15:36.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|