Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Weet iemand of er vanavond nog wat leuks op 1 van die twee radiozenders wordt uitgezonden? Vraag het nu maar want mestal vergeet ik te luisteren en als ik weet dat er iets cools voorbij komt ga ik het ff opnemen.
Laterzzzz
___________________
May-19-2001 09:31
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
ff kijken op hun site ???mischien staat nog wat nuttige info bij
May-19-2001 12:55
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ja, vanavond/nacht wordt SHOCKERS weer uitgezonden
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
May-19-2001 13:04
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
en vanaf 9 uur word Shockers op TMF uitgezonden, met Slater Ishii (ofzoiets??) en Jeff Mills
Shockers, inderdaad om 9 uur :-)
Ik kom op de tv dus ik neem het op ghegeh :-)
latorzzzzz
May-19-2001 13:07
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
elke donderdagavond in 2 trance tussen 22:00 en 24:00 op slamfm in het begin hadden ze vaak live dj's nu draaien ze vaker gewoon wat livesets maar armin v buuren draait vaak op vrijdagavond van 22:00 tot 24:00.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-19-2001 13:58
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Shockers is vooral techno he? Nou daar hou ik niet zo van, maar misschien bevalt het me wel.
Mzzl
___________________
May-19-2001 15:12
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Nu (ergens tussen 18.00 en 20.00) is Ferry Corsten op Radio 3 aan het draaien
May-19-2001 16:42
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by moogwai Nu (ergens tussen 18.00 en 20.00) is Ferry Corsten op Radio 3 aan het draaien
yup heb ik net gehoord, en net was rank 1 op 538 met wat nieuws over hun nieuwe liveset!!!
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-19-2001 18:28
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Ik heb Ferry ook gehoord... hij draaide alleen maar progressive... en enkele daarvan draaide hij ook op Massive. Ondanks dat ik geen fan van progressive ben vond ik het best een redelijke goede set.
En iets voor zeven hoorde ik de Above And Beyond Remix van Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye op Radio 3
Weer een topper van een remix van Above & Beyond
May-19-2001 18:35
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
ja, vanavond ook nog cross op 538...
grtz,
TNG
___________________
May-19-2001 18:49
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur
Registered: Jan 2001
Location: Mt Olympus, Mars
vanaf zijn shockers sets op slam fm vanaf 1200 tot 0600....ik ga zeker Miss Djax op nemen 0430-0600