Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
fanatic
aaaa, ja satt å "strolla" forumet å såg en person som var inloggad som hade exakt samma namn som en artist som ja nyligen hört en låt utav... som e skiiiiiitaabra helt ny låt me.. å så tänkte ja...
"Aha... den killen gillar me den låten... ja tar väl å skriver... typ...att just den låten e bra.. hehe" (i ett pm)
I nästa sekund.. fick ja tebaka.. "Thanks for the comments on my track och lite releaseinfo hahahhaha"
COOOOOOLT säger ja bara... vilka mer finns d? ja vet ett par typ.. att det e nån känd som brukar titta in i Ta_sweden... Plastic nåt.. hmm, han från tyskland fast som eg. e från grekland.. va ere han heter nu? Plastic angel kanske? aaaa & att dumonde har skrivit har ja sett me tuffft
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-08-2003 16:35
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Airbase, Plastic Angel, Parker , armin har vart här vet jag, dito oxå...
vem var det här då Glorie?
Är du säker på att det var Dumonde då? För det finns typ 10 medlemmar med ungefär det namnet.....
___________________
Feb-08-2003 16:40
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
Vilken tur att du inte flamade honom :-)
Då kanske han hade lagt in sång i nästa låt för att ge igen typ: (sjungs högt med ligaya i bakgrunden): "ooh welll glloorrie doooeesn''t likke myy sooonnggss, buut ii doon't carrrere".
ARghh vilket år 2003 kommer bli :-)
Te 2003
Johan Gielen + Tiesto Vega
Tiesto + Gielen Stockholm
Jönköping
´OO flemming Stockholm
Sensation 2003
Muummmmmmmmms och då har man ju inte ens räknat med gorgeous alla feta fester hoho
Feb-08-2003 16:44
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Dj Irish e me här weeeee
hmm...ne asså.. den dumondesnubben hette inte Dumonde eller nåt tror ja i namnet, kommer inte ihåg ju men d kommenterade nåt om sin egen låt som nån startat topic om
Det var Sirocco juuue
sipo...flama? öööh? va betyder d? sensation säger du? soft killen
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-08-2003 16:45
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Location: Sweden
En av Dumonde snubbarna är signad här kommer dock inte ihåg vem av dom det är...
Feb-08-2003 17:01
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
quote:
Originally posted by mindshooter
Är du säker på att det var Dumonde då? För det finns typ 10 medlemmar med ungefär det namnet.....
dom heter ingenting med dumonde kan jag säga direkt
dom har postat en del i produktionsforumet av å till så visst hänger dom på TA...
sen fanns gielen här också men han försvann sen tydligen, va nån som flameade honom
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Feb-08-2003 17:11
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
har notera plastic angel dumonde och picottos PR-angent
Feb-08-2003 18:02
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
ja vet att ferry corsten kontaktade en polare till mig på chatten
båda snubbarna hade tydligen mötts på en fest i somras..
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-08-2003 21:03
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by Glorie
...flama? öööh? va betyder d?
¨
att kasta fula ord på någon
___________________
Feb-09-2003 00:18
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
DJ Natron har varit här också.
sen så e det ju några här som börjar bli signade... robstar har vi ju här... lightworks och sen tror jag gil schwarts eller va han heter håller på nu också... endre kommer nog också snart
fan vad bra vi e här igentligen
___________________
Daniel
Feb-09-2003 13:14
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
quote:
Originally posted by dbl
DJ Natron har varit här också.
sen så e det ju några här som börjar bli signade... robstar har vi ju här... lightworks och sen tror jag gil schwarts eller va han heter håller på nu också... endre kommer nog också snart
fan vad bra vi e här igentligen
för att inte nämna Dave C eller va han nu heter å hans polare
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.