Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Minha assinatura
Então, as gurias da minha assinatura são...?
You do not have permission to vote on this poll.
Assustadoras... eu não consigo mais dormir direito depois de tê-las visto 4 66.67%
Lindas... eu não consigo mais dormir direito depois de tê-las visto 1 16.67%
Eu só vejo um X 1 16.67%
Total: 6 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lira
Ancient BassAddict

Registered: Nov 2001
Minha assinatura

Tá, eu tava discutindo com os outros moderadores e a gente está num impasse sobre minha assinatura: as gurias que tão nela são assustadoras ou são gatas?

Old Post Mar-09-2003 16:29  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Furel
I know you want me

Registered: Jul 2002

O Maaz, a 3a mina da esq. p/ dir. paree mais o Hellraiser po! A 1a da esq. parece ser gatinha... As outras não fazem meu estilo! Entao... BOO! Sou 1.000 vezes mais a Cicarelli aqui no meu avatar...

Old Post Mar-09-2003 18:52  Brazil
Click Here to See the Profile for Furel Click here to Send Furel a Private Message Add Furel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maluco
não enche meu saco

quote:
Originally posted by Furel
Sou 1.000 vezes mais a Cicarelli aqui no meu avatar...

word!

Old Post Mar-09-2003 23:26  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...

Registered: Jun 2002

heheheh!So!!!!!Olha se a terceira tirase os apetrechos do rosto qm sabe ela ficaria bunita a primeira e a segunda nao sao de se joga fora ja a ultima nao encaro nao

Old Post Mar-09-2003 23:56  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nettwerk
Coming back for more!

quote:
eu não consigo mais dormir direito depois de tê-las visto

Essa é certa... agora, devido a quê, não sei...
Pah, eu mostrava-vos o que era uma moça (ou moças, dependendo do meu estado de espírito), mas não deixam pôr avatar's 100x80 aqui...

No, I'm not aplz.

Old Post Mar-10-2003 00:37  Portugal
Click Here to See the Profile for nettwerk Click here to Send nettwerk a Private Message Visit nettwerk's homepage! Add nettwerk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
noikeee
dubstep convert

Registered: Apr 2002

a 2ª da esquerda para a direita n dizia k naum .. mas as outras, err..

Old Post Mar-10-2003 13:34  Portugal
Click Here to See the Profile for noikeee Click here to Send noikeee a Private Message Visit noikeee's homepage! Add noikeee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lira
Ancient BassAddict

Registered: Nov 2001

rofl... só eu que gosto delas?
quote:
Originally posted by The Darklord
Pah, eu mostrava-vos o que era uma moça (ou moças, dependendo do meu estado de espírito), mas não deixam pôr avatar's 100x80 aqui...

Ué véi... por que não? O limite não é 100x100? Qualquer coisa, é só redimensionar a imagem
quote:
Originally posted by Furel
Sou 1.000 vezes mais a Cicarelli

Os olhos dela me assustam Mas eu dou meu braço a torcer... o resto dela é gata

Old Post Mar-11-2003 01:09  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NicklessGuy
Coisinha Tosca da Mamãe

Registered: Dec 2002
A terceira com certeza seria a mais gata se n fosse tão... mmm... ventilada...

Old Post Mar-11-2003 03:39  Brazil
Click Here to See the Profile for NicklessGuy Click here to Send NicklessGuy a Private Message Add NicklessGuy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nettwerk
Coming back for more!

quote:
Originally posted by Maaz
Ué véi... por que não? O limite não é 100x100? Qualquer coisa, é só redimensionar a imagem

Pois... o problema é que eu vi mal as dimensões daquilo, e na realidade, são todas à volta dos 150x210 pixels, e rdimensionando perde a piada... Mas num dos meus próximos posts, hei de afixar algumas aqui (ou então passem pelo fórum da assinatura, que acontece ser uma dessas fotos o meu avatar lá... - shameless "self"- promotion ).

No, I'm not aplz.

Old Post Mar-11-2003 21:19  Portugal
Click Here to See the Profile for nettwerk Click here to Send nettwerk a Private Message Visit nettwerk's homepage! Add nettwerk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Minha assinatura
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacki need help to id this [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCosmic Commando - "Slave To The Rave" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:49.

Forum Rules: