logotype-tävling!
Hejsan alla glada!
Jag går rakt på sakch några vänner har startat ett litet hobby-projekt som vi kallar TranceClubbers. Ett slags DJ-konglomerat.Vår "grej" ä kort o gott att leta upp schyssta låtar, gamla som nya, och mixa ihop dem till en skön skiva.
Än så länge har vi krystat fram en dubbel-cd, med house på den ena, och trance på den andra.
Nu till problemet; Vi har ingen logotype!
Jag vädjar härmed till alla er som läser detta! Ni som känner er grymma på att rita och teckna,antingen på papper eller dator, ställ upp i denna tävling!
Priset till vinnaren är en dubbel-cd med schysst mixad musik, som självklart pryds av Eran logotype.
FEra förslag tar jag gärna emot på [email protected] (Er boendeadress behövs, då eventuell vinst kan uppstå)
Detta är en ytterst seriös tävling, som pågår fram tom den 20:e februari!
Lycka till, och tack på förhand!
MvH
Pontuz Hyltén
|