|
Holy shit....det blir kvalitets house over hele linja.Ikke forvent dere no særlig trance,han pleier ikke å spille det.Men 100 % kvalitets progressive og house blir det masse av.Vurderer nesten å ta en tur hvis alders grensen er 18...
*edit: Nei faen,jeg tror jammen jeg har lyst til å dra selv om det er 20 års grense
Det begynner VIRKELIG å røre på seg i den Skandinaviske klubbscenen nå.
___________________
"Wenn du dich zum Untergrund zählst, reicht es nicht, es nur zu sagen. Du musst auch viel graben, um es zu werden."
Last edited by Sand Leaper on Jan-16-2003 at 23:12
|