man borde lägga en snigel på Görans öga... ja blir så fördömdad på alla politiker som suger ut allt de kan från systemet...samtidigt har vi inte råd att ge våra gamla och sjuka den vård de behöver och samtidigt går minst 10 000 personer hemlösa.
för att ta några exempel
___________________
Tom Cloud - Told You So
Last edited by Glorie on Feb-19-2003 at 15:06
Feb-19-2003 15:01
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
Jo jag vet...svensk politik suger...
men .. va mycket du spammar glorie (skojar)
Feb-19-2003 15:10
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Haha, jag håller verkligen med. Jag tycker bara de sänder ut massa falska förhoppningar och smutskastar varandra. Jäkligt jobbigt att man inte får förtoende för politikerna när det är deras jobb.
Feb-19-2003 15:16
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by lonne
Jäkligt jobbigt att man inte får förtoende för politikerna när det är deras jobb.
exakt...
Jasså du Hysterix... du tycker ja spammar
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-19-2003 15:24
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
Hollandska politik suger hårdare.. Det e säkert
I min gatan finns det flera människor som sa att de jobbar inte och får bidrag därför, men faktiskt jobbar de ändå!
Myndigheterna kommer aldrig att kontroleras.
Nuvarande Hollandska statsminister (Balkenende) har en lägenhet mitt i Haag som koster 7 000 € (ca. 65 000:- SEK) per månad.
Han bor inte där det är bara för 'administrativ arbet'
AHH! hahahaha det uttrycket "lägga snigel på hans öga" hade ja ju totalt glömt bort! det tål att användas... det borde fan gå till världhistorien som den mest ägande tortyrmetoden!
Feb-19-2003 16:14
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by Xo|oX
AHH! hahahaha det uttrycket "lägga snigel på hans öga" hade ja ju totalt glömt bort! det tål att användas... det borde fan gå till världhistorien som den mest ägande tortyrmetoden!
hehehe precis... för den som inte kommer ihåg vare väl små dagisbarn va som Radiotjänst i Kiruna anv. till sin reklamkampanj för att bet. tv-licens? alla som e dumma och inte bet. avgift borde få en snigel på ögat hoho
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-19-2003 18:45
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
Nej inte att du spammar...men du har jävligt mycket att diskutera om..
tur att du inte e en såndär tråkig person
Feb-19-2003 20:23
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
Såg på rapport idag.... vid ungefär 5 tillfällen klaga dom på socialdemokraterna
bah..jag fattar inte vem som väljer socialdemokraterna som ledande parti i regeringen...
Feb-19-2003 20:26
nils
château flight
Registered: Sep 2001
Location: örebro
måste också hålla med (grupptryck )
svenska politiker = bakom flötet o speciellt dom åt vänster hållet till
men sen igen, vad förlorar det svenska folket på det (förutom deras förtroende)? jag menar, 4400 :- i mån räcker knappt för någon mat till Göran... och vi måste typ punga ut 0.020 öre extra? hehe, så så farligt är det juh inte, och så får dom andra partierna vara stöd i dessa hemska tider och försöka överta tronen från det folktappande socialdemokraterna.
det är iaf skumt. mycket skumt, kära Watson
Feb-19-2003 20:26
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Nej inte att du spammar...men du har jävligt mycket att diskutera om..
tur att du inte e en såndär tråkig person
u're right, ja e värsta diskuterartjejen, gillar d
å aaaa, tur att ja inte e tråkig hehehee