Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie wint Idols?
wie wint Idols?
You do not have permission to vote on this poll.
Jamai 11 20.37%
Jim 26 48.15%
David 1 1.85%
Joell 2 3.70%
Bas 0 0%
Marieke 6 11.11%
Dewi 5 9.26%
Yulia 0 0%
Hind 3 5.56%
Total: 54 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
Wie wint Idols?

Om er maar weer eens een polletje tegenaan te gooien in deze rustige forum tijden het volgende onderwerp (tsja, niet echt boeiend misschien, en helemaal niet voor die mensen die het niet volgen, maar ja):

Wie wordt de winnaar van Idols?

Voor degenen die niet weten wie wie is, hier de foto's:

Jamai:

Hind:

Yulia:

Jim:

Marieke:

Dewi:

Bas:

David:

Joell:

Ik denk Jim, dat is de publiekslieveling en het publiek beslist uiteindelijk.

Last edited by Cosmic on Jan-15-2003 at 14:29

Old Post Jan-15-2003 14:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

Jamai, sympathiek grappig mannetje. Overigens vind ik het lomp dat iedereen (vooral mannen, zou dat toevallig zijn? )zegt dat Jim een homo/kneuse/sukkeltje is... jaloers ofzo?

[off-topic]

He Jesse, ken jij die Marieke? Zij werkt bij Ben toch? En was je vandaag naar dat T-mobile gedoe in Rdam?

[/off-topic]

Old Post Jan-15-2003 14:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Ik kijk er nooit naar, maar heb op Marieke gestemt, omdat ze wel een leuk koppie heeft. Die Jim hoeft iig van mij niet te winnen, en de rest zijn ook DROOPIES!

Old Post Jan-15-2003 14:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

Ik ga voor Marieke, die is lekker (zusje van Aukje van Ginneken oid...), die Jim maakt ook wel kans omdat al die gillende delletjes natuurlijk 10000x gaan sms-en voor hem omdat ie zo zooooo lekker is... maja

Old Post Jan-15-2003 14:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Ik denk ook dat jim gaat winnen.

Heb zelf niet echt iemand waarvan ik denk WAUW...

Old Post Jan-15-2003 15:07  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Ten eerste, Idols is een grote sell-out, dus de winnaar wordt over een jaartje toch uitgekotst. Zo dat is eruit
Ik verdenk het hele zaakje er ook van dat de winnaar al wel bekend is. Ze moeten toch een nummer schrijven speciaal voor de winnaar, en ik denk dat die een week na het einde van Idols wel in de winkel zal liggen... Maarja das maar een vermoeden dat ik heb
En ow ja, van mij mag David wel winnen

GreetZ, DC

Old Post Jan-15-2003 15:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

he ik sta er niet tussen !!!

ohnee ik doe ook niet mee
ik kijk niet naar dat programma dus ik heb ook geen idee!

Ga eens dood!

Old Post Jan-15-2003 15:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Geen idee en het maakt me ook niksss uit.

Heb alleen de eerste afleveringen gezien dus kan niet echt zeggen.

Laterss

Old Post Jan-15-2003 15:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by dj_spare
Ik ga voor Marieke, die is lekker (zusje van Aukje van Ginneken oid...), die Jim maakt ook wel kans omdat al die gillende delletjes natuurlijk 10000x gaan sms-en voor hem omdat ie zo zooooo lekker is... maja

Ik denk ook dat Jim gaat winnen
Ik vind echt niet dat hij een mooie stem heeft.. Ik heb hem in de eerste ronde gezien en ik was het toch echt niet met de jury eens. Maar ja, blijkbaar zijn er een hoop geile BrEeZaH sLeTjEs die hun beltegoed opSMSen om Jim te laten winnen
Kijkend naar de vorige aflevering vind ik dat Hind moet winnen!

Old Post Jan-15-2003 15:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000

Er is een verschil wie ik denk dat er gaat winnen (Jim) en hoop dat er gaat winnen. Ik hoop dat Jamai wint, vind het wel een grappige kerel. Maar die Jim heeft de hartjes gestolen van alle BrEeZaH gIrlS, dus die zit gebakken.

En misschien dat er nog iemand net zoals glanis een emailtje wil sturen naar Joell: [email protected] Kan die vast wel waarderen die jongen.

grtz,
TNG

Old Post Jan-15-2003 16:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ten eerste, Idols is een grote sell-out, dus de winnaar wordt over een jaartje toch uitgekotst. Zo dat is eruit
Ik verdenk het hele zaakje er ook van dat de winnaar al wel bekend is. Ze moeten toch een nummer schrijven speciaal voor de winnaar, en ik denk dat die een week na het einde van Idols wel in de winkel zal liggen... Maarja das maar een vermoeden dat ik heb

GreetZ, DC

EENS!!

Old Post Jan-15-2003 16:03 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik hoop dat die Marieke gaat winnen, mooie stem, leuk uiterlijk en spontaan.
Jamai mag ook wel winnen van mij omdat net als marieke goed kan zingen, maar vooral omdat hij erg grappig/spontaan/cool is.

Alsi k mun geld in moet gaan zetten zou ik het op Jim zetten.
Toch vindt ik het geen geweldige zanger. Heeft een beetje zo'n dinant (van Kane) stem. Klinkt gaaf, maar dan ben je geen top zanger.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-15-2003 16:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie wint Idols?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhats this tune? [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playback"Van Gelderen - "After Shock" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:29.

Forum Rules: