|
Ik vond het wat tegenvallen. Van wat ik gezien heb:
Jean heb ik 15 minuten gehoord, klonk wel lekker.
Joop was lekker bezig, af en toe een paar foutjes, kan gebeuren.
Tomcraft hoorde er echt niet thuis. Ik had hem in de VIP gehoord en geen enkele goede overgang. Draaide meer techno.
Gielen vind ik nix en zal ik ook nooit wat vinden. Hij begint op Jean te lijken met dat gescratch van hem en altijd dezelfde accapella's in de sets (Fatboy Slim - Stars On 69). Er zit totaal geen lijn in zijn sets.
Kai Tracid, Marcel Woods waren goed, alleen weer die schijtmc (ook van Thunderdome en Trance Energy Heerenveen 2002) die alle sets vernaggelde in de Hardstage:
Ik quote van de MC: "En we gaan nog niet naar huis". En wisselde ook weer zinnen in het Nederlands en Engels af. 
Cosmic Gate was ook goed bezig, volume kon blijkbaar harder dan dat het de hele nacht heeft gestaan! 
Voordeel was wel dat je meer ruimte had om te lopen en dansen.
Aankleding was ook weer goed verzorgd met lampen en lasers.
Last edited by Freezel on Feb-16-2003 at 14:53
|