om effe terug te komen op de uitzending van Massive afgelopen zaterdag op TMF........
-----------------------------------------------------
Ik had zaterdag nog naar Massive gekeken.Maar het zag er niet echt boeiend uit.Er leek wel helemaal geen vette sfeer te zijn ofzo.Je zag amper mensen dansen,johan gielen stond een beetje rare moves te maken voor die draaitafels.en die liedjes die ze uitzonden waren niet echt wat je zegt:WOW.Nee toen ik het zag was ik echt blij dat ik naar Qontact was geweest.
GREETZ!!
May-14-2001 22:11
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by Bellie om effe terug te komen op de uitzending van Massive afgelopen zaterdag op TMF........
-----------------------------------------------------
Ik had zaterdag nog naar Massive gekeken.Maar het zag er niet echt boeiend uit.Er leek wel helemaal geen vette sfeer te zijn ofzo.Je zag amper mensen dansen,johan gielen stond een beetje rare moves te maken voor die draaitafels.en die liedjes die ze uitzonden waren niet echt wat je zegt:WOW.Nee toen ik het zag was ik echt blij dat ik naar Qontact was geweest.
GREETZ!!
en ik was gelukkig in de FUN Bij royal edition
May-14-2001 22:59
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ja Bellie ik heb het ook gezien, gaan ze allemaal van die lompe mensen filmen. Film dan gewoon een paar lekkere wijven. Nee gaan ze van die wijven filmen die alleen maar geil naar de camera kijken, maar er weer niet uitzien. Misschien heb je ze gezien twee van die meisjes, beetje aan de mollige kant die helemaal de vingers in de bek stopten enzo.
Het enige positieve van die uitzending vond ik het stuk met Marco v. Die gast vond ik dan wel ff leuk draaien.
Mzzl
___________________
May-15-2001 07:12
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
hehe ja video opnames waren niet echt super..
zoals gezegd sfeer was redelijk maar nogal veel stilstaande mensen..........
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-15-2001 07:13
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Hee ik ga een voorspelling doen, ik denk dat sensation precies zo wordt. Een zaal met stilstaande mensen.
Mzzl
___________________
May-15-2001 07:22
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Dj Lex Hee ik ga een voorspelling doen, ik denk dat sensation precies zo wordt. Een zaal met stilstaande mensen.
Mzzl
Maar als je toch iemand langs een camera ziet springen dan ben ik dat
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
veel stilstaande mensen op sensation zelfs zo erg..
ik stond redelijk vooraan tijdens tiesto en ik stond lekker uit mijn dak tegaan stond er zo'n gozertje voor mij echt helemaal stil mij alleen maar aan te kijken???????????
echt die gozer stond niet eens met zijn kop te bewegen alleen maar nors kijken ben na 10 minuten gewoon weggelopen khad daar geen zin.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-15-2001 13:48
Cold
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2000
Location: Purmerend,The Netherlands
Ben ik dan zon uitzondering die dan een uur of 7 (moet ook drinken en alles) me kapot heeft staan dansen?????? Ik heb het er namelijk WEL gezellig gehad en de muziek was ook okeej (naar mijn id)
May-15-2001 15:55
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
ik heb 5 minuten van massive gezien, wvg en ik vroegen ons al af wat het was waar we naar zaten te kijken, het klonk eigenlijk best goed vond ik
Originally posted by Blik ik heb 5 minuten van massive gezien, wvg en ik vroegen ons al af wat het was waar we naar zaten te kijken, het klonk eigenlijk best goed vond ik
Ja, het was dus wel Massive, niet echt heel sfeervol, maar bij dat deel was de muziek toch wel goed...