Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Girl talk...
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Girl talk...

quote:
Originally posted by Glorie


vad mer skulle ja säga...jo, det enda ja saknar här faktiskt.. (fast ja antar att ni inte vill ha det så) e lite mer...hum...offtopics faktiskt.. typ "Vart finns de fina killarna"? (men sånt kan ja ju inte starta topics om heller...knepigt å prata me killar om det, plus att ja har inte så mycke stöd från andra girls... avsaknad på det helt enkelt... det känns lite som man bör posta nåt väsentligt som ska ha me trance å göra med.....men nu vet ja att ni tänker...

"Duuuuh tjejen, gå till nå relationsforum..om du vill snacka sånt djupt" å ja, ni har nog rätt.. men d var bara det att ja kanske tycker ni verkar bra å då vill ja bara höra vad ni tycker i frågan...
för mina kompisar som ja snackar me... det blir ju inte riktigt samma utbyte ju...man vet ju vad "flicka 1", flicka 2 tycker os.v. aja... nu blir ja för komplex tror ja... hehe

ahmen ialllafall.. verkar va riktigt fina människor här hela bunten. Har inte sett av nå spammare eller så..faktiskt..sen VET ja också av alla dem ja redan träffat att det e goa människor bakom nicknamen...
å ja vill gärna träffa en massa nya med sånt e SKOJ!!!! Weeeeeeee

det var allt för stunden... har säkert glömt en massa som ja ville säga.


Jag tänkte stödja dig här!!! VA FAN FINNS DE FINNA KILLARNA??? Hur gör man för att fånga och sedan BEHÅLLA en fin kille??

Kom igen grabbar hjälp Glorie och mig. VI VILL VETA!!!

Old Post Jan-20-2003 22:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2000
Location: Jonkoping

Jag tror de dyker upp när ni minst anar det

/ Jre

Last edited by Jre on Jan-23-2003 at 17:24

Old Post Jan-20-2003 22:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

det handlar nog lite om från kille till kille eller va man ska säga....jag personligen vill t.ex. inte att det ska vara för ofta man träffas i ett förhållande...fast de där ändras säkert när man blir äldre sen så jag ska nog låta bli att uttala mig slår det mig just


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-20-2003 23:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden

hehe, leta på andra ställen bara

Old Post Jan-20-2003 23:05 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Måste nästan säga detsamma om er tjejer... Men det handlar om så mycket mer än om att hitta en "fin" tjej eller kille. Och nu syftar jag inte på att nu är utseendefixerade, för jag hajar att det inte handlar om det. Men till min poäng:

Ska tala av egen erfarenhet. Alla tänker, "var är den där personen som är ärlig, som är snäll, som är snygg, gullig, mysig" osv osv.
Grejen är det att det finns så mycket mer som måste klaffa, fastän det är en jättefin person man träffat. Jag tänker ta mitt senaste förhållande som exempel.

Blev tillsammans med Clary 1:a december. Vilken brud! tyckte jag. Hon var juh verkligen snygg, gullig, social, öppen. Hela paketet.
Så vi va jättekära och hade det bra tillsammans. Juh längre ett förhållande håller desto mer saker dyker upp, saker som måste klaffa. hela tiden.

Möte med familjen, kompisar, intressen osv.
Dessa är saker som man inte tänker på i början. I början är det endast ett fåtal saker som ska klaffa för att man ska bli kära. t.ex
Utseende och personlighet (den ytliga). Men som sagt, under tiden man håller ihop så kommer det nya saker som måste stämma överens. Om det visar sig att man inte alls kommer överens med hennes kompisar och inte heller med hennes familj. Och sex-livet fuckar totalt. Då kanske man har ett problem? Som man inte kunde förutspå från början. Alltså vet man inte förrän långt in i ett förhållande om det kommer att hålla i längden.

I mitt fall visade det sig att hon va lite osäker hur hon ville ha det. Hon va inte så inne på att ha ett stadigt förhållande eller att göra det så seriöst, hon kände sig kvävd liksom. Detta ledde juh tilla tt det inte funkade, men det hade inte med nån av oss att göra riktigt. Hon va jättefin, coh hon tyckte detsamma om mig. Men vi tog ett gemensamt beslut att det funkar inte när vi har så pass olika syn på hur man ska ha det. Och det gör oss till 2 fina personer med olika syn bara.

Poäng: Att leta efter en "fin" tjej eller kille handlar så mycket om vad man själv har för värderingar. För det finns en miljon fina tjejer och killar därute. Handlar om att hitta en i sin smak liksom. Alla fina människor passar inte så bra ihop.

GABY: Du undrar över hur du ska behålla en fin kille. Du ska vara dig själv! Man kan bara vara sig själv. Om han inte vill ha dig när du är dig själv då är han juh inte den rätta killen för dig right? För i så fall är han ihop med någon som du inte är. När du hittar en kille som är tillsammans med dig för den du är, då kommer det att funka. Man kan inte spela skådespel i ett förhållande. Man kan heller inte gå in i ett förhållande besluten om att förändra den man blir tillsammans med.


___________________

Last edited by mindshooter on Jan-20-2003 at 23:18

Old Post Jan-20-2003 23:13 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
torontotrance
I hath returned



Registered: Apr 2001
Location: Toronto

I'm sure I could understand it if I could read swedish.

Old Post Jan-20-2003 23:34  Canada
Click Here to See the Profile for torontotrance Click here to Send torontotrance a Private Message Add torontotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Ärlighet (varar längst)
Social
Kramig
Generös och våga bjuda till på sig själv lite
Fötterna på jorden
Ödmjuk
Sälvdistans
Humor
Snäll
Nyfiken


Det är bara några av mina egenskaper och det är vad jag vill ha hos en fin tjej...

Det finns minst lika många ickefina (svin) tjejer som det finns ickefina (svin) killar.... jag frågar mig själv många gånger vart dom fina tjejerna finns... känns som dom oftast är upptagna om dom råkar bo i Sthlm annars bor dom i Långtbortistan... Tjejer kan ofta ha allt för bråttom för att hinna upptäcka många bra sidor som en kille kan ha som inte kommer fram om man bara skrapar på ytan.


BTW. Håller med mindshooter


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Jan-20-2003 23:36  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict



Registered: May 2002
Location: Stockholm

Jag håller med mind till viss del.
Nu kanske jag är lite snobbig men mär jag 'letade' tjejer så hade jag svårt att hitta någon som jag ansåg dög åt mig, och att dessutom se mina polares div. patetiska förhålandern gjorde ju inte det till att ett förhållande var något man direkt saknade i livet.

Nu några år senare har jag ett iaf sedan ett bra tag tillbaka...

Jag har träffat på långt fler människor jag stör mig på än vad jag skulle kunna gilla och tycka om (då även i bemärkelsen som vänner)

Våga chansa ibland, testa att ta första steget (Även om nu en viss 'förhållande-guide-bok-för-kvinnor' säger motsatsen)

Den personen du har date med i helgen kommer förmodligen gå åt helvete med och säker den nästa, till och med den efter det. Men sedan när du väl träffat den du anser vara rätt för dig, vad gör då det om det var första såväl den tionde personen du träffa?

Tjejer som åker snowboard är indeed sexiga lika så dem med tighta Djurgårds t-shirt

Old Post Jan-20-2003 23:44  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Man vet juh själv hur man gått och dreglat efter riktigt snygga tjejer..."fan om man va tillsammans med henne"....nu när jag vet var jag har mig själv så tänker jag istället "Fin brud, men vi är inte på samma nivå, skulle inte kunna identifiera mig med henne"...

Tog ett bra tag och 3 seriösa förhållanden innan jag hajade hur mycket som måste stämma överens faktiskt...


___________________

Old Post Jan-21-2003 00:00 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

he he he behålla är lite fel ord egentligen...
jag har vart í ett 8-årigt förhållande så jag vet nog en hel del om förhållande egentligen...

Old Post Jan-21-2003 01:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict



Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden

quote:
Originally posted by torontotrance
I'm sure I could understand it if I could read swedish.


it's just rubbish anyway ;D


___________________
My new oldskool TRANCE mix!

Old Post Jan-21-2003 05:24  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music



Registered: Apr 2002
Location: Space


hmmm....mhmmm...uuhm,....mm....mmmmm....hhhmmm....hrhrhrhrhr!..hmm..
mmk....ok....mm...hmmmm................................mm..
........hmm....eehhm,........mm...ok....hmm...

.

.

.

helt rätt

Old Post Jan-21-2003 07:14 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Girl talk...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVocal ID Trance 2024 [2025] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlberto Tapia, Pedro Miras & Dj Abel - 2001 The Odyssey (Vocal) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!